Etusivu » Tiedotteet » Talous » BDO jo kolmatta vuotta peräkkäin toimialansa paras asiakaspalvelija

BDO Oy

BDO jo kolmatta vuotta peräkkäin toimialansa paras asiakaspalvelija

Julkaistu: 02.06.2015 klo 07:45
Julkaisija: BDO Oy

Asiantuntijaorganisaatio BDO saa toimialansa parhaat arvosanat asiakaspalvelusta Taloustutkimus Oy:n toteuttamassa yrityskuvatutkimuksessa*. BDO on toimialansa paras asiakaspalvelija jo kolmatta vuotta peräkkäin.

- ”Asiakkailta saatu palaute on pitkäjänteisen ja suunnitelmallisen työn tulosta, sillä työmme lähtökohtiin kuuluu tavoite tuottaa poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua.”, BDO Oy:n toimitusjohtaja Hannu Riippi kertoo.

Toimialan kärkipaikka on saavutettu pitkäaikaisilla asiakassuhteilla, luottamuksella ja syvällisellä asiantuntemuksella. BDO:n asiantuntijat tuntevat asiakkaidensa toimialat ja ymmärtävät eri organisaatioiden toimintaan liittyvät erityispiirteet.

- ”Oli kyse sitten aloittelevasta pienyrityksestä, kasvuyrityksestä tai julkisen sektorin toimijasta, yhteistyökumppanin luotettavuus on asiakkaille ehdottoman tärkeää. Pystymme toimimaan asiakkaamme rinnalla hänen organisaationsa muuttuvien tarpeiden mukaan. Tarjoamme tukea sekä kasvuun, kansainvälistymiseen että taloudellisten hankaluuksien selvittämiseen.”, Riippi jatkaa.

BDO aikoo varmistaa toimialan parhaan asiakaspalvelun tarjoamisen myös tulevaisuudessa.

- ”Keräämme palautetta asiakkailtamme ja otamme siitä opiksemme. Lisäksi neuvontapalveluidemme rakenne on suunniteltu siten, että palvelumme räätälöidään aina asiakkaan koon ja tarpeiden mukaan sopiviksi. Emme oleta, että yksi toimintamalli sopii kaikille.”, Hannu Riippi kiteyttää.

*) Taloustutkimus Oy: Yrityskuva Suur-Helsingin vaikutusalueella 2014, Tilintarkastus ja muu asiantuntijapalvelu

Lisätietoja toimitukselle

Lehdistötiedotteessa viitataan Taloustutkimus Oy:n tutkimukseen Yrityskuvat Suur-Helsingin vaikutusalueella, toimialalta Tilintarkastus ja muu asiantuntijapalvelu. BDO on saanut tutkimuksessa parhaat arvosanat asiakaspalvelusta vuosina 2012, 2013 ja 2014.

Hannu Riippi, KHT, Toimitusjohtaja, BDO Oy
Puh. 0207 4329 25, hannu.riippi(at)bdo.fi

BDO on voimakkaasti kasvava tilintarkastus-, vero- ja neuvonantopalvelujen asiantuntija. Tarjoamme tutkitusti toimialamme parasta asiakaspalvelua. Kansainvälisesti tuemme asiakkaidemme menestystä yli 150 maassa 60 000 asiantuntijamme voimin.