Etusivu » Tiedotteet » Talous » Arrow Electronics kiihdyttää hybridi-pilven kasvua Microsoft Cloud Solution Provider -ohjelmalla

Arrow ECS Finland

Julkaistu: 09.05.2016 klo 07:30
Julkaisija: Arrow ECS Finland

Arrow Electronics (NYSE: ARW) on solminut Microsoftin kanssa sopimuksen Microsoft Cloud Solution Provider -ohjelmasta. Sopimus kattaa Microsoft Azuren, Office 365:n, Enterprise Mobility Suiten sekä Dynamics CRM Onlinen myynnin Euroopassa ja Yhdysvalloissa palveluntarjoajien ja jälleenmyyjien kautta.

Arrow tukee Microsoftin pilvipalveluiden kasvua lisäarvoa tuottavien palveluidensa avulla. Lisäarvopalveluita ovat muun muassa eri valmistajien ratkaisujen yhdistäminen, tekninen konsultointi, markkinointipalvelut, pilvipalveluiden hallinnointi- ja migraatiotyökalut sekä laskutus- ja tukipalvelut. Pilvipalvelut tuodaan ArrowSphereen, joka on Arrow’n pilvipalveluiden ja palveluntarjoajien lisenssien kauppapaikka ja älykäs hallintatyökalu.

“Arrow’n lisäarvopalvelut auttavat kumppaneita myymään etenkin hybridi-pilvipalveluita asiakkailleen. Olemme innoissamme päästessämme laajentamaan portfoliotamme Microsoft Cloud Solution Provider -ohjelmalla”, toteaa Steve Robinson, Arrow’n globaalin pilvipalveluliiketoiminnan varatoimitusjohtaja.

”Olemme iloisia, kun pystymme vastaamaan pilvipalveluiden kasvavaan kysyntään ja laajentamaan pilvipalvelukumppaneiden mahdollisuuksia Cloud Solution Provider -ohjelmassa. Näin kumppanimme syventävät asiakassuhteitaan ja laajentavat pilveen liittyviä liiketoimintamahdollisuuksiaan", toteaa Phil Sorgen, Microsoftin maailmanlaajuisten kumppanuuksien varatoimitusjohtaja.

Arrow auttaa maailman johtavia teknologiavalmistajia ja heidän kumppaneitaan kiihdyttämään liiketoimintansa kasvua, lisäämään kannattavuutta sekä varautumaan tulevaisuuteen nopeasti muuttuvalla IT-toimialalla. Arrow tuo pilvikanavakumppaneilleen uusia mahdollisuuksia, lisää heidän tavoittavuuttaan sekä auttaa heitä yksinkertaistamaan operatiivista toimintaansa.

Arrow’n Microsoft-palvelut

Arrow'n globaalit pilviratkaisut

Riikka Rönkkönen, Business Manager
Arrow ECS Finland Oy
riikka.ronkkonen@arrow.com

Arrow ECS (Enterprise Computing Solutions) on IT:n asiantuntijatalo ja yksi maailman suurimmista IT-alan tukkureista. Konsernillamme on yli 75 valmistajan edustukset sekä runsaat 18 000 jälleenmyyjäkumppania. Arrow ECS on New Yorkin pörssissä listatun Arrow Electronics (NYSE: ARW) -konsernin liiketoimintayksikkö. Arrow-konsernilla on yli 460 toimipaikkaa 85 maassa ja yhteensä yli 18 500 työntekijää. Liikevaihto oli 23,3 miljardia vuonna 2015. Arrow sijoittuu Fortune 500 -listalla sijalle 119.

Arrow ECS Finland Oy:n toimipaikka on Leppävaarassa Espoossa. Työntekijöitä on 60.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki