Etusivu » Tiedotteet » Talous » Apua päätöksentekoon – Lindorff valitsi Bisnoden tiedontoimittajakseen

Bisnode Finland Oy

Apua päätöksentekoon – Lindorff valitsi Bisnoden tiedontoimittajakseen

Julkaistu: 17.09.2013 klo 09:15
Julkaisija: Bisnode Finland Oy

Bisnode auttaa johtavaa laskutuksen, perinnän ja maksamisen asiantuntijaa Lindorffia ohjaamaan palveluprosessejaan ja tekemään luotettaviin ja ajantasaisiin henkilö- ja yritystietoihin perustuvia päätöksiä.

Yhteistyösopimuksen solmittua Bisnode, informaationtuottajana, huolehtii yksityishenkilöiden luottotietojen sekä yritysten maksuhäiriötietojen toimittamisesta Lindorffille.

”Bisnoden informaatio auttaa meitä ohjaamaan laskutuksen ja perinnän prosesseja eli tarjoamaan asiakkaillemme älykkäitä palveluja ”, kertoo Lindorffin varatoimitusjohtaja Seppo Lahtinen.

Lindorff käyttää Bisnodelta saamaansa informaatiota laskutus- ja perintäpalveluketjun lisäksi myös kuluttajia koskevassa luottopäätöksenteossa. Lindorffin tarjoaman erämaksupalvelun avulla kuluttaja voi ostaa tuotteen tai palvelun turvallisesti laskulla ja maksaa joustavasti erissä.

”Oma osaamisemme on tehokkaammassa käytössä, kun saamme Bisnoden kattavan datan omien tietovirtojemme tueksi. Käyttöönottoprosessi ja uuden palvelun nivominen nykyiseen järjestelmäämme on sujunut joustavasti.”, Seppo Lahtinen kiittää.

Yritykset toimialasta riippumatta sekä julkinen sektori luottavat maksamisen ja laskutuksen prosessit Lindorffin ammattilaisten käsiin.

”Pyrkimyksenämme on pystyä tuottamaan sitä, mitä Lindorff arvostaa - yksinkertaisesti turvata ja helpottaa päätöksentekijöiden arkea. Yrityksen päätöksenteossa tieto ei lisää tuskaa, vaan se tuo turvaa ja vähentää virheinvestointointien mahdollisuutta”, kertoo Bisnoden toimitusjohtaja Juha Airaksinen.

Lisätiedot:

Seppo Lahtinen
Lindorff Oy
seppo.lahtinen@lindorff.com

Juha Airaksinen
Bisnode Finland Oy
juha.airaksinen@bisnode.fi

LINDORFF on johtava asiakas- ja luottosuhteisiin keskittyvien palveluiden tarjoaja Suomessa ja Euroopassa. Lindorffin palveluksessa Suomessa on 500 asiakaspalvelun, myynnin ja taloushallinnon ammattilaista. Liikevaihto vuonna 2012 oli 96 miljoonaa euroa. www.lindorff.fi

Bisnode on johtava digitaalisen yritysinformaation tarjoaja Euroopassa, tarjoten täydellisiä myynnin ja markkinoinninratkaisuja, sekä luotto – ja yritysinformaatiota.