Etusivu » Tiedotteet » Talous » Antilooppi ostaa Lintulahdenkuja 10:n kiinteistön Sörnäisistä

Antilooppi

Antilooppi ostaa Lintulahdenkuja 10:n kiinteistön Sörnäisistä

Julkaistu: 20.09.2016 klo 10:00
Julkaisija: Antilooppi

Commerz Real hausInvest on myynyt Antiloopille toimistokiinteistön Lintulahdenkuja 10:stä, joka sijaitsee Sörnäisten rantatien varrella. Kiinteistön vuokrattava kokonaispinta-ala on noin 11 000 m2. Kiinteistö on valmistunut vuonna 2009 ja sillä on LEED platinum -luokitus. Kiinteistössä on tällä hetkellä vuokralaisina mm. Aspo Oyj:n pääkonttori, Verohallinto sekä Tommy Hilfigerin Suomen toimisto.

“Kauppa on linjassa Antiloopin kasvustrategian kanssa, jonka ydin on hankkia, kehittää ja hallinnoida toimistokiinteistöjä pääkaupunkiseudun kehittyvistä kaupunginosista erinomaisten liikenneyhteyksien varrelta. Hankkimalla korkealaatuisen maamerkkikiinteistön Lintulahdenvuoren, laajennamme ja vahvistamme entisestään Antiloopin asemaa Hakaniemi-Sörnäinen alueella.” kommentoi Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

Antiloopin neuvonantajana kaupassa toimi Exsmith Oy, jonka omistavat yhdessä Cavendo Ab ja Mrec Oy.

Tuomas Sahi, toimitusjohtaja

Antilooppi

+358 400 907877

tuomas.sahi@antilooppi.fi

Gerd Johannsen, lehdistövastaava

Commerz Real

+49 611 71054485

gerd.johannsen@commerzreal.com

Antilooppi on uudenlainen, pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Antilooppi kehittää kohteitaan vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo Hakaniemessä, Nokian nykyinen pääkonttori Espoon Karaportissa sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan Antiloopilla on vuokrattavaa tilaa noin 280 000 neliömetriä. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.