Etusivu » Tiedotteet » Talous » Antiloopin tiimi vahvistuu

Nimitys.
Julkaistu: 25.01.2016 klo 11:27
Julkaisija: Antilooppi

Antilooppi on vuodenvaihteessa jälleen vahvistanut resurssejaan ja asemaansa kiinteistöalan kasvuvoimaisena toimijana. Syksyllä aloittaneiden Letting managerin Panu Santasalon ja Asset managereiden Salla Kalliolan ja Kai Langen lisäksi tiimiin on liittynyt Asset manageriksi Tanja Fjäder. Technical managerin tehtävään nimitettiin Matti Niemi. Business controllerina toimii Elsi Luhtanen ja Office managerina Katja Pettersson. Antiloopin tiimillä on laaja-alaisesti kokemusta toimialan eri yrityksistä kuten Ilmarisesta, Varmasta, Newsecistä, DTZ:sta, Cornerstonesta ja Coorista.

Rekrytoinnit tukevat Antiloopin vahvan kasvun strategiaa ja luovat edellytykset menestyksekkäälle toiminnalle. Nimitysten myötä Antiloopin henkilöstön lukumäärä kasvoi 7 työntekijään.

Toistaiseksi yhtiön väliaikaishallinnosta vastaa Mrecin ja Cavendon yhteisyritys Exsmith Oy.

Ville Mannila, +358 50 305 5982 ville.mannila@mrec.fi

Joakim Karlsson, +46 73 699 1370 jk@cavendo.se

Antilooppi on uudenlainen, pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kehitämme omistamiamme kohteita vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo Hakaniemessä, Nokian nykyinen pääkonttori Espoon Karaportissa sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan meillä on vuokrattavaa tilaa noin 250 000 neliömetriä. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.