Etusivu » Tiedotteet » Talous » Anders Norrena nimitetty Danske Bank Oyj:n talousjohtajaksi

Danske Bank

Anders Norrena nimitetty Danske Bank Oyj:n talousjohtajaksi

Julkaistu: 22.12.2015 klo 11:30
Julkaisija: Danske Bank

KTM, VTM Anders Norrena siirtyy Danske Bank Oyj:hin Svenska Handelsbanken AB:stä, missä hän on työskennellyt useissa eri tehtävissä, viimeisimmäksi Suomen sivuliikkeen luotoista vastaavana johtajana (Head of Credits) sekä sitä ennen talous- ja hallintojohtajana (Head of Finance and Administration).

- Nykyinen pankkitoimintaympäristö ja regulaatio vaativat talousjohdolta erittäin laajaa näkemystä ja osaamista toimialalla. Olen iloinen, että saamme joukkoomme monipuolisesti kokeneen kollegan, toteaa Danske Bank Oyj:n toimitusjohtaja Risto Tornivaara.

Danske Bank Oyj:n nykyinen talousjohtaja Flemming Adriansen palaa sopimuksen mukaisesti takaisin Danske Bankin Kööpenhaminan toimintoihin.

Lisätiedot:

Risto Tornivaara, toimitusjohtaja, Danske Bank Oyj, puh. 010 546 6676

Anders Norrena, talousjohtaja (1.2.2016 alkaen), Danske Bank Oyj, puh. 050 5678243

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.