Etusivu » Tiedotteet » Talous » ADVEN solmi jatkosopimuksen Valion Tampereen tehtaan kanssa

Adven Oy

ADVEN solmi jatkosopimuksen Valion Tampereen tehtaan kanssa

Julkaistu: 24.01.2014 klo 14:33
Julkaisija: Adven Oy

Tampere 24.1.20114 - Adven solmi jatkosopimuksen Valio Oy:n Tampereen tehtaan höyry- ja lämpöenergian sekä kylmäenergian toimituksista. Solmittu sopimus vahvistaa Valion ja Advenin pitkää yhteistyötä.

Valio laajentaa ja investoi Tampereen tehtaalle uuden tuotantolinjan, jonka myötä sekä höyry- että kylmäenergian määrät kasvavat. Uusi tuotantolinja käynnistyy kesällä 2014.

Adven on luotettavia energiaratkaisuja ja kaukolämpöä toimittava energiayritys. Advenin toiminta perustuu asiakkaiden tarpeisiin räätälöityihin kokonaisratkaisuihin, joiden avulla energia tuotetaan luotettavasti, kustannustehokkaasti ja ympäristövaikutukset minimoiden. Advenin tuotteita ovat mm. teollisuushöyry ja -kylmä, lämpö, jäähdytysratkaisut, kaasu, sekä sähkö. Adven toimittaa energiaa Suomessa ja Virossa 162 räätälöidyn laitoksen ja 46 kaukolämpöverkon voimin. Advenin liikevaihto vuonna 2012 oli 186 M€. Lisätietoja www.adven.fi.