Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Young Lions Finland: Ostamalla suomalaista vaikutat työllisyyteen

Suomalaisen Työn Liitto

Young Lions Finland: Ostamalla suomalaista vaikutat työllisyyteen

Julkaistu: 19.04.2013 klo 11:34
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Avainlippu nuorten leijonien kynsissä

Avainlippu on saanut kunnian olla yhteiskunnallisen mainonnan aihe Young Lions Finland 2013 -suunnittelukilpailussa. Suunnittelijoiden tehtävänä on toteuttaa kampanja, jonka tavoitteena on kasvattaa suomalaisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä, mikä vaikuttaa työllisyyteen ja siten koko Suomen hyvinvointiin. Mainonnan kohteena ovat 20-30-vuotiaat miehet.

Kärkimedian Young Lions Finland on nuorille markkinoinnin ja median osaajille tarkoitettu mainoskilpailu, joka on osa Cannes Lions -kokonaisuutta. Young Lions Finland -kilpailussa on viisi eri kategoriaa: Press, Cyber/Mobile, Film, Media ja Client. Kilpailu on kansainvälisesti noteerattu ja Suomen mittakaavassa arvostetuin mainonnan suunnittelukilpailu. Young Lions Finlandin kautta nuoret saavat kokemusta sekä erinomaisen alun alkavalle uralle.

Kärkimedia julkisti kilpailun ohjeistuksen perjantaina 19.4. klo 8.00. Kilpailutyöt tulee palauttaa sunnuntaina 22.4. klo 17.00 mennessä. Voittajat julkistetaan torstaina 23.5.2013.

Lisätietoa kilpailusta ja Young Lions Finland 2013 -kilpailutehtävästä:

Avainlippu on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä merkki Suomessa valmistetuille tuotteille ja Suomessa tuotetuille palveluille. Kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 %, keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on noin 80 %. Avainlipun myöntää hakemuksesta Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-toimikunta, joka kokoontuu kuusi kertaa vuodessa. Merkin käyttöoikeus on voimassa kolme vuotta kerrallaan.

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita sekä edistää innovointia ja yrittäjyyttä. Vuonna 1912 perustetulla liitolla on noin 1 900 yritys- tai yhteisöjäsentä.