Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Xerox mukana drupassa – esittelyssä uusia työkaluja painoyritysten kehitykseen ja kasvuun

Xerox Oy

Julkaistu: 10.02.2016 klo 16:36
Julkaisija: Xerox Oy

Värimustesuihkupainaminen, digitaalinen pakkauspainatus ja investoinnit työnkulun ratkaisuihin tarjoavat laajennettua tarjoomaa ja liikevaihdon kasvua tavoitteleville palveluntarjoajille uusia mahdollisuuksia. InfoTrendsin1 mukaan:

• Värimustesuihkupainatuksen tuotannon odotetaan kasvavan 23 % maailmanlaajuisesti vuoteen 2019 mennessä
  • Pakkausvalmisteiden digitaalisen painamisen odotetaan kasvavan 22,5 % vuoteen 2019 mennessä
  • Painopalvelutarjoajien tärkein työnkulkuun liittyvä aloite on laajentaa tarjontaa uusiin työnkulun palveluratkaisuihin

Xerox auttaa palvelutarjoajia tarttumaan edellä mainittuihin markkinamahdollisuuksiin julkistamalla uusia tuotteita ja innovatiivisia ratkaisuja drupa 2016 -messuilla Düsseldorfissa, Saksassa. Teemallaan ”Let the Work Flow” Xerox esittelee palvaluntarjoajille uusia tapoja isojen haasteiden ratkaisemiseksi, liiketoiminnan edistämiseksi ja työn parantamiseksi lisäämällä toimintojen automaatiota, integraatiota ja tuottavuutta.

Xeroxin osastolla esitelellään kokoelma tuotantotulostimia, työnkulun ratkaisuja, liiketoiminnan kehittämiseen suunniteltuja resursseja sekä korkean tuottoarvon sovelluksia, joihin kuuluu mm. sähköpostisuorat, katalogit, kirjat, liiketoiminnallinen markkinointi, kuvat ja pakkaukset. Messuvieraat pääsevät kuulemaan, kuinka automatisoidut ja integroidut ratkaisut vahvistavat ja uudistavat toiminnallisuuksia.

”Tunnistamme painomarkkinoilla käynnissä olevan muutoksen ja olemme sitoutuneet auttamaan palveluntarjoajia hyödyntämään muutoksen tarjoamat mahdollisuudet. Uudet ratkaisumme mahdollistavat uusien liiketoimintamahdollisuuksien löytämisen, painatusvolyymin kasvattamisen ja hallitun navigoinnin läpi muutoksen”, toteaa Robert Stabler, senior vice president and general manager, Global Graphic Communications Business Group, Xerox.

Xerox ottaa alkulähdön drupaan Düsseldorfin mediaviikolla 29.2.–2.3.2016. Uusia kehitystyön tuloksia, erityisesti mustesuihku- ja pakkauspuolella, julkistetaan tiedotustilaisuudessa 1.3.2016 15.45–16.45 CET2.

Xerox on mukana drupassa hallissa 8B, Messe Düsseldorfissa 31.5.–10.6.2016. Lisätietoja Xeroxista drupassa osoitteessa http://www.xerox.com/digital-printing/drupa/enie.html.

1 Ilmoitetut tilastot julkaistu InfoTrendsin suostumuksella
2 Henkilöt, jotka eivät osallistu mediaviikolle voivat katsoa tilaisuuden suoratoiston kautta. Linkki toimitetaan, kun se on saatavilla.

Janne Tilli, maajohtaja, Graphic Communications, Xerox Oy, janne.tilli(at)xerox.com, puh. 040 586 9210

Xerox auttaa rakentamaan toimivampaa maailmaa. Hyödynnämme osaamistamme kuvantamisesta, liiketoiminnan prosesseista, analytiikasta, automaatiosta ja käyttäjäkeskeisyydestä ja rakennamme työnkulkuja, jotka edistävät tuottavuutta, tehokkuutta ja mukautuvuutta. Meillä on liiketoimintaa 180 maassa. Yli 130 000 työntekijäämme luovat merkityksellisiä innovaatioita ja tarjoavat liiketoiminnan prosesseihin liittyviä palveluita, tulostuslaitteita, ohjelmistoja sekä ratkaisuja, joista on todellista hyötyä asiakkaillemme – ja heidän asiakkailleen. Lue lisää osoitteessa www.xerox.com.

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox®, Xerox are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki