Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Vallox jatkaa suomalaisen huippu-urheilun tukemista

Vallox Oy

Vallox jatkaa suomalaisen huippu-urheilun tukemista

Julkaistu: 21.09.2015 klo 10:00
Julkaisija: Vallox Oy

Vallox Oy on jatkanut sponsorointisopimustaan Kaisa Mäkäräisen kanssa ja on kaudella 2015-16 Mäkäräisen kansainvälinen pääyhteistyökumppani. ”Haluamme edelleen tukea Kaisaa hänen urallaan. Olimme iloisia, kun hän päätti jatkaa menestyksekästä ampumahiihtouraansa, sillä Kaisa edustaa upeasti Suomen sinivalkoisia värejä.” sanoo toimitusjohtaja Jukka-Pekka Korja. Mäkäräisen lisäksi Vallox Oy tukee merkittävästi loimaalaisia hienosti menestyviä palloilulajeja eli Hurrikaani Loimaan lentopallojoukkuetta ja Loimaan Bisons -koripallojoukkuetta.

”Tukemamme urheilijat toimivat mielestämme erinomaisina esimerkkeinä liikunnallisesta ja hyvinvointia edistävästä elämäntavasta. Ihmisten hyvinvointi ja terveys ovat lähellä sydäntämme. Onhan eräs tärkeä hyvinvointiin vaikuttava tekijä niin urheilijoille kuin kaikille muillekin raikas ja puhdas sisäilma.  Vallox –ilmanvaihtojärjestelmällä se saavutetaan vieläpä energiatehokkaasti.” sanoo Korja. Tukemiensa huippu-urheilijoiden tavoin myös Vallox pyrkii koko ajan kehittymään ja olemaan oman alansa kärjessä. Vuonna 2014 Vallox olikin markkinajohtaja asuinhuoneistojen ilmanvaihdossa, jossa tärkeimmät ilmanvaihtokoneen valintaperusteet ovat energiatalous, laitteiden laatu ja varmatoimisuus.1

Lähde:

1. Ilmanvaihtomarkkinat Toimialaraportti, Rakennustutkimus RTS Oy, kevät 2015.

Markkinointipäällikkö Elina Paavilainen, Vallox Oy, p. 010 7732 247, elina.paavilainen@vallox.com

www.vallox.com

Vallox Oy on Loimaalla sijaitseva pääasiassa asumisen ilmanvaihtolaitteita kehittävä ja valmistava yritys. Energiaa säästävillä Vallox-ilmanvaihtolaitteilla luodaan huoneistoon yksilöllisesti ohjattava, raikas ja terveellinen sisäilmasto, joka lisää asukkaiden hyvinvointia ja pitää rakenteet kuivina. Yritys on yli 40-vuotisen toimintansa ajan ollut sisäilmateknologian kehitystyön suunnannäyttäjä. Valloxin liikevaihto oli vuonna 2014 n. 34 miljoonaa euroa, josta noin puolet tulee viennistä.