Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Täysin uusi ruostumaton kulkutietuoteperhe R-tasolta

R-Taso Oy

Täysin uusi ruostumaton kulkutietuoteperhe R-tasolta

Julkaistu: 19.05.2016 klo 08:00
Julkaisija: R-Taso Oy

Täysin uusi ruostumaton kulkutietuoteperhe R-tasolta

Teollisuuden kulkuteiden ja hoitotasojen 3D-suunnitteluun ja valmistukseen erikoistunut R-taso Oy on lanseerannut uuden ruostumattomasta teräksestä valmistettavan modulaarisen kulkutietuoteperheen. Tuoteperhe kattaa mm. hoitotasot, portaat, porrastornit, säiliöportaat, tikkaat sekä kaiteet

"Halusimme parantaa työturvallisuutta teollisuuden vaativissa prosesseissa, joissa kulkutierakenteilta edellytetään erityistä korroosiokestävyyttä," toimitusjohtaja Ville Törmänen kertoo.

"Tuotekehityksessä kiinnitimme erityistä huomiota asiakkaiden tehtaiden koko elinkaareen," Törmänen jatkaa. "Modulaarisen rakenteen ansiosta kulkutierakenteita voidaan muunnella helposti esimerkiksi prosessiin tulevien muutoksien myötä. Asiakkaan näkökulmasta tämä merkitsee merkittäviä kustannussäästöjä tehtaan elinkaaren aikana," Törmänen lupaa.

Ruostumattomien teräsrakenteiden suunnittelussa hyödynnetään yrityksen kehittämää automatisoitua 3D-suunnittelujärjestelmää. Rakenteet soveltuvat saumattomasti yhteen yrityksen kuumasinkittyjen tuotteiden kanssa, jolloin tehdaskokonaisuuden kulkutieratkaisuista saadaan yhdenmukainen teräslaadusta riippumatta.

"Yrityksen näkökulmasta tarkasteltuna tuoteperheen laajentaminen ruostumattomiin teräsrakenteisiin on ollut luonnollinen osa kansainvälistä kasvustrategiaa," Törmänen kertoo. "Teräsrakenteiden optimoinnilla olemme voineet minimoida logistiset kustannukset, jolloin kotimaisten markkinoiden lisäksi voimme toimia kilpailukykyisesti kansainvälisillä markkinoilla."

Toimivat ja turvalliset kulkutiet ja hoitotasot ovat oleelliset tehtaan elinkaaren kannalta. Hyvällä suunnittelulla ja toteutuksella minimoidaan ikävät ja kalliit työtapaturmat, sekä mahdollistetaan hyvin virtaavat huoltotoimenpiteet. R-tasolla suhtaudumme intohimoisesti työturvallisuuteen ja haluamme taata asiakkaillemme laadukkaan palveluketjun. Erikoistumisen, pitkän kokemuksen ja oman tuotekehityksen ansiosta voimme palvella asiasta monissa kysymyksissä etupainotteisesti - meille turvalliset kulkutiet ovat jokapäiväistä asiaa.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Ville Törmänen

Toimitusjohtaja, OTK, eMBA

R-taso Oy

Puusepänkatu 1

FI-92120 Raahe

ville.tormanen@r-taso.fi

R-taso Oy on teollisuuden kulkuteiden ja hoitotasojen 3D-suunnitteluun ja valmistukseen erikoistunut vuonna 1985 perustettu  yritys. Palvelussa uniikkia ovat korkeatasoinen 3D-suunnitteluosaaminen sekä turvallisuusosaaminen. Suunnittelemme ja valmistamme kaikki tuotteemme yksilöllisesti kohteen mittojen ja tarpeiden mukaan.