Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » SKS Control Oy on solminut maahantuontisopimuksen Leroy Somer Norden AB:n kanssa.

SKS Control Oy

Julkaistu: 18.06.2014 klo 11:00
Julkaisija: SKS Control Oy

Sopimukseen kuuluvat Leroy Somerin valmistamat moottorit ja sähkökäytöt.
Leroy Somerin tuotevalikoimaan sisältyvät mm. IE1-3-oikosulkumoottorit, IE4 DYNEO® -kestomagneettimoottorit, ATEX -moottorit, hissi- ja nostinmoottorit, erikoismoottorit kuumiin ja kosteisiin olosuhteisiin sekä käyttövalmiit IP54-taajuusmuuttajakeskukset. Tuotteilla on monipuoliset hyväksynnät ja luokitukset, kuten LCIE, DNV,  INERIS,  BSRIA,  TÜV ja GOST.

Leroy Somer on yksi maailman johtava moottoreiden, vaihtovirtageneraattoreiden ja sähkökäyttöjen valmistaja.  Globaalilla yrityksellä on tuotantolaitoksia ja palvelukeskuksia ympäri maailman. Tuotevalikoima kattaa innovatiiviset ja eko-teknologiset ratkaisut teollisuuteen ja kaupalliselle alalle. Leroy Somer kuuluu Emerson Industrial Automationin Motors & Drives -yksikköön yhdessä Control Techniquesin kanssa.
Lisätietoja: LEROY-SOMER

SKS Control on sähkökäyttöjen ja ohjausjärjestelmien vahva ammattilainen. Suunnittelemme ja toteutamme kone- ja laiterakennuksen ratkaisut kustannustehokkaasti ja luotettavasti, lähtökohtana asiakkaan yksilölliset tarpeet. Palvelemme ammattitaidolla niin konesuunnittelijoita, -rakentajia kuin loppukäyttäjiäkin. Korkealuokkaiset tuotteet ja vankka kokemus varmistavat luotettavat ja riskittömät toimitukset. Asiakasyhteistyössä olemme erikoistuneet vaativiin laitetoimituksiin. SKS Control edustaa Suomessa Emerson Industrial Automationin Control Techniques- ja Leroy Somer -tuotteita.

Lisätietoja: www.sks.fi ja
Pekka Mertanen, p. 050 545 1016, pekka.mertanen@sks.fi