Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Seismo Oy toteutti Microsoftin osaston uuteen Verkkokauppa.com -myymälään

Seismo Oy

Seismo Oy toteutti Microsoftin osaston uuteen Verkkokauppa.com -myymälään

Julkaistu: 14.12.2011 klo 10:00
Julkaisija: Seismo Oy

Näkyvyyttä parantaviin tuotteisiin ja palveluihin keskittynyt Seismo rakensi Jätkäsaareen avautuneeseen jättimyymälään Microsoftille uudenlaisen osaston.

Verkkokauppa.com avasi Jätkäsaareen 20 000 -neliöisen myymälän 11.11.2011. Seismo sai myymälään kolme eri toimeksiantoa. Microsoftin lisäksi Seismo toteutti myös Logitechin ja F-Securen osastot.

Huhtikuussa Seismo alkoi suunnitella Verkkokauppa.comin uuden myymälän paraatipaikalle Microsoftin shop-in-shop-osastoa. 49-neliöisessä näyttelytilassa haluttiin esitellä Windows-tuotteita, ohjelmistoja ja laitteita. Tilan muunneltavuus oli ensiarvoisen tärkeää, sillä vaihtuvien kampanjoiden haluttiin näkyvän osastolla voimakkaasti. Avaruusmaisesti muotoillun osaston etualalle tuotiin pallotuoleja, mutta tilaan voi helposti tuoda myös muita elementtejä.

– Lähdimme rohkeasti tekemään Microsoftin aiemmasta visuaalisesta ilmeestä poikkeavaa osastoa. Halusimme tehdä jotain erilaista, jotta asiakas saataisiin pysähtymään juuri Microsoftin osastolle, kertoo Seismon toimitusjohtaja Ismo Seeve.

Seismon suunnitteleman osaston muotokieli vakuutti Microsoftin valitsemaan juuri heidät osaston toteuttajaksi. Uudet muodot vaativat myös uusia teknisiä ratkaisuja.

– Tämä oli yksi haastavimpia, mutta hauskimpia projekteja, joita olen ollut mukana tekemässä. Hyvien yhteistyökumppaneiden avulla pääsimme erinomaiseen lopputulokseen, Seeve sanoo.

– Seismo ei toimittanut osastoa ainoastaan piirustusten perusteella. Sen sijaan osaston rakentaminen oli joustavaa ja muutoksia voitiin tehdä tilanteen mukaan. Pystyimme tuomaan uudenmalliselle osastolle myös ne elementit, jotka tekevät osastosta Microsoftin näköisen, kertoo Windows & Office Category Manager Nina Ammunet-Lappi.

Seismo Oy

Toimitusjohtaja                    Business Development  Director