Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Satakunnan suurin rakennesuunnittelutoimisto saa uuden vetäjän

A-Insinöörit Oy

Satakunnan suurin rakennesuunnittelutoimisto saa uuden vetäjän

Julkaistu: 27.08.2013 klo 10:00
Julkaisija: A-Insinöörit Oy

A-Insinöörit Porin Juvan yksikönjohtajaksi RI Jari Kivelä

A-Insinöörit Porin Juvassa aloittaa rakennesuunnittelun yksikönjohtajana 1.1.2014 RI Jari Kivelä. Porin yksikönjohtoon 36-vuotias Jari Kivelä siirtyy A-Insinöörit Suunnittelu Oy:n projektipäällikön tehtävistä Tampereelta. Jarilla on vahvaa rakennesuunnitteluosaamista ja laaja asiakastuntemus ja -verkosto. Jari Kivelä aloittaa työskentelynsä Porissa jo 1.10.2013.

”Haluan edetä Paulin viitoittamalla tiellä ja jatkaa Porin toimipaikkamme ja sen asiakkuuksien kehittämistä. On hienoa, että meillä on Porissa toimisto, jolla on pitkät perinteet ja vahva osaaminen. Voimme tarjota monipuolista suunnittelua asiakkaillemme niin paikallisesti kuin valtakunnallisestikin. Koko A-Insinöörien palvelutarjonta akustiikkasuunnittelusta rakennuttamiseen on käytettävissä”, tuleva yksikönjohtaja Jari Kivelä kertoo.

Yrityksen pitkäaikainen toimitusjohtaja Pauli Hällfors siirtyy eläkkeelle rakennesuunnittelun ja toimitusjohtajan tehtävistä keväällä 2014. Samalla nykyinen A-Insinöörit Porin Juva Oy tullaan fuusioimaan osaksi A-Insinöörit Suunnittelu Oy:tä. Hällfors jatkaa kuitenkin vielä arvokasta työuraansa A-Insinöörien Porin rakennuttamisen hanke- ja kehitystehtävissä. Lisäksi hän toimii uuden yksikönjohtajana tukena.

”Jarilla on hyvät edellytykset jatkaa ja edelleen kehittää kohta 40 vuotta jatkunutta toimintaamme Porissa niin henkilöstömme kuin toimintammekin näkökulmasta. Olemme panostaneet viime aikoina erityisesti henkilöstön hyvinvointiin ja osaamisen vahvistamiseen. Toimitilaamme on juuri kesällä uudistettu, olemme rekrytoineet muutaman vahvan uuden asiantuntijan ja tulemme vahvistamaan edelleen asiantuntijakaartiamme”, kertoo Pauli Hällfors.

Panostus henkilöstöön näkyy asiakastyössä

A-Insinöörien Porin yksikköä on kehitetty aktiivisesti viime vuosina mm. vahvistamalla henkilöstön tietomallipohjaista suunnittelua ja eurokoodiosaamista. Myös A-Insinöörien hyvät henkilökuntaetuudet on otettu Porissa käyttöön. Tällä kaikella uskotaan olevan merkittävä rooli Porin yksikön kehitystyössä ja toiminnan laajentamisessa.

A-Insinöörit Porin Juvan pitkän aikavälin tavoitteena on laajentaa palvelutarjontaansa kattamaan koko A-Insinöörien palvelutarjonta. Tulevaisuudessakin Porin yksikkö tulee olemaan mukana valtakunnan isoissa ja merkittävissä hankkeissa.

A-Insinöörit Porin Juva Oy:n päätoimiala on rakennesuunnittelu, mutta myös rakennuttamista on tehty pitkään. Yritys siirtyi osaksi A-Insinöörit–konsernia joulukuussa 2011 yrityskaupalla, joka on osa A-Insinöörien kasvustrategiaa. A-Insinöörit Porin Juva Oy on omalla toimialueellaan Satakunnassa johtava rakennesuunnittelutoimisto. Toimiston pitkäaikaisia asiakkaita ovat mm. Harjavallan ja Porin seudun raskaan teollisuuden laitokset. Tunnettuja suunnittelukohteita ovat mm. TVO:n vierailukeskus Olkiluodossa sekä Vaisala Oyj:n vuonna 2010 valmistunut ekotehokas pääkonttori Vantaalla. Tällä hetkellä on meneillään mm. teollisuuden laajennushankkeita Harjavaltaan ja Poriin, Veturitallin päiväkoti Poriin sekä Kauppakeskus Isokarhun saneeraus. A-Insinöörit Porin Juva Oy:n liikevaihto tulee olemaan vuonna 2013 noin 780.000 euroa ja sen palveluksessa on tällä hetkellä 12 asiantuntijaa.

Lisätiedot:

A-Insinöörit Porin Juva Oy:n toimitusjohtaja Pauli Hällfors, puh. 0400 266344 tai pauli.hallfors@ains.fi

Yksikönjohtaja Jari Kivelä, puh. 0207 911 769 tai jari.kivela@ains.fi

A-Insinöörit on voimakkaasti kasvanut rakennuttamisen, rakennesuunnittelun ja infrasuunnittelun konserni, joka toimii Suomessa neljällä paikkakunnalla. Vuoden 2013 liikevaihtotavoite on noin 40 M€. A-Insinöörejä on jo yli 400 alansa erikoisasiantuntijaa. Toiminnan perustana ovat asiakkaiden tarpeet ja jokaisen hankkeen tavoitteena on asiakkaan tyytyväisyys. A-Insinöörit haluaa olla taitava ja turvallinen kumppani ja samalla toimintatavoiltaan inhimillinen ja sitoutunut.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki