Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Rajoittamatonta laseretäisyysmittausta

SKS Automaatio Oy

Rajoittamatonta laseretäisyysmittausta

Julkaistu: 03.05.2011 klo 15:13
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Uusi laseretäisyysmittausjärjestelmä Leuze AMS 300i tarjoaa ennennäkemättömän valikoiman integroituja liitäntätyyppejä.

Perinteisten SSI- ja RS-liitäntöjen lisäksi AMS 300i -sarjan laitteilla saadaan yhteys kansainvälisiin kenttäväyliin pienikokoisella M12-liittimellä. Voit valita tyypin väylille PROFINET, PROFIBUS, EtherNet/IP, DeviceNET, CANopen, EtherCAT ja Ethernet TCP/IO tai Interbus. AMS 300i -laseretäisyysmittausjärjestelmät ovat “rajattomia” myös mittausetäisyyden suhteen, 300 m:n lineaarietäisyys riittää useimpiin sovelluksiin. Asematiedon rinnalla lasketaan ja valvotaan nopeutta tai määriteltyjä ääritilanteita. Vakiosovellukset voivat rajoituksetta sisältää asemointia, järjestelmän tilan valvontaa ja dynaamista säätöä.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.