Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Pöyrylle toimeksianto Ovakon terästehtaan modernisointihankkeessa

Pöyrylle toimeksianto Ovakon terästehtaan modernisointihankkeessa

Julkaistu: 03.12.2008 klo 14:10
Julkaisija:

Pöyry on solminut sopimuksen esisuunnittelupalveluiden sekä EPCM-palveluiden (Engineering, Procurement, Construction Management) toimittamiseksi Ovako Wire Oy Ab:n Koverharissa sijaitsevan terästehtaan modernisointiprojektiin. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

Sopimus käsittää modernisoinnin esisuunnittelun ja toteuttamiseksi tarvittavat projektinjohto-, suunnittelu-, hankinta- ja rakennusvalvontapalvelut kokonaistoimituksena. Palvelut toimitetaan marraskuuhun 2009 mennessä. Toimeksianto tukee Pöyryn asemaa vahvana suunnittelu- ja projektipalveluiden toimittajana.

Ovako on Euroopan johtava erikoisterästuotteiden tuottamiseen keskittynyt yritys. Ovakon liikevaihto on noin 2000 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 4300 henkilöä. Ovakon tuotantokapasiteetti on 2 miljoonaa tonnia terästä vuodessa.

Pöyry on globaali energia-, metsäteollisuus- sekä infrastruktuuri- ja ympäristöaloihin keskittynyt konsultointi- ja suunnitteluyritys. Pöyryn liikevaihto vuonna 2007 oli noin 720 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 8000 asiantuntijaa.

PÖYRY OYJ

Teuvo Salminen