Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Plan Brothers Oy:lle turvallisuusalan Ohto 2013 -kunniakirja

Miktech Oy

Plan Brothers Oy:lle turvallisuusalan Ohto 2013 -kunniakirja

Julkaistu: 14.11.2013 klo 08:39
Julkaisija: Miktech Oy

Miktech Oy:n startup-valmennusyritys Plan Brothers Oy:lle on myönnetty turvallisuusalan Ohto 2013 -kunniakirja. Kunniakirja luovutettiin yhtiölle Kiinteistömessuilla 13.11.2013 Helsingin Messukeskuksessa.

Ohto eli ”Oikein hyvä turvallisuus oivallus” on Turvallisuus ja riskienhallinta -lehden sekä Finnsecurity ry:n yhteinen tunnustus, joka myönnettiin nyt kahdeksannen kerran. Ohto-palkinto ja -kunniakirjat voidaan myöntää turvallisuusalan tuotteelle, palvelulle tai ratkaisulle mm. niiden uutuusarvon, kilpailevia tuotteita varmemman toiminnan tai turvallisuusalalle tuoman lisäarvon ja kehitysmahdollisuuksien perusteella.

Plan Brothers Oy:lle Ohto 2013 -kunniakirja myönnettiin Pelsu Pelastussuunnitelma -palvelusta, jonka avulla mm. taloyhtiöt ja kiinteistöt voivat helposti luoda ja ylläpitää lakisääteisiä pelastussuunnitelmia verkossa.

Lisätiedot:

Okko Kouvalainen, operatiivinen johtaja, Plan Brothers Oy, 020-1310601, okko.kouvalainen@pelastussuunnitelma.fi

Marjo Niittuaho-Nastolin, kehityspäällikkö, Miktech Oy, 0440 361 615, marjo.niittuaho-nastolin@miktech.fi

Miktech Oy on innovaatio- ja teknologiakeskus, joka edistää tutkimustoiminnan ja elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä keskittyen uuden teknologian synnyttämiseen ja käyttöönottoon sekä teknologiayhtiöiden toiminnan kehittämiseen. Miktechillä on keskeinen rooli alueen kehittämistyössä, sillä Miktech koordinoi Mikkelin kaupungin kehittämisstrategian mukaisia kehityshankkeita teknologian saralla. www.miktech.fi

Uusi innovaatioympäristö ja start-up intensiivivalmennus on innovaatiotoiminnan ja uusien yrityksien kehittämistapa Miktech Oy:ssä. Valmennuksen tavoitteena on auttaa Etelä-Savon parhaita liikeideoita ja yritystaimia kasvuun, menestykseen ja kansainvälisyyteen. Palvelut on suunnattu erityisesti korkean teknologian ja osaamistason yrityksille, joilla on vahva halu kasvaa ja menestyä. Yrityksiä autetaan liiketoiminnan suunnittelussa, käynnistämisessä ja kehittämisessä. Hanketta rahoittavat Euroopan unionin sosiaalialan rahasto, alueen kunnat ja yritykset. Rahoituksen myöntänyt viranomainen on Etelä-Savon ELY-keskus.

Pelsu Pelastussuunnitelma on Plan Brothers Oy:n tuote. Plan Brothers on toiminut asiakkaidensa turvallisemman huomisen puolesta jo vuodesta 2005. Yhtiön henkilöstö koostuu turvallisuusalan osaajista ja asiantuntijoista, joiden ydinosaaminen on pelastus- ja turvallisuussuunnittelussa. www.pelastussuunnitelma.fi