Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Pientalojen suunnittelijoita 2012 ilmestynyt

Suomen Arkkitehtiliitto SAFA ry

Pientalojen suunnittelijoita 2012 ilmestynyt

Julkaistu: 19.03.2012 klo 10:26
Julkaisija: Suomen Arkkitehtiliitto SAFA ry

Suomen Arkkitehtiliitto SAFAn julkaisema Pientalojen suunnittelijoita 2012 -opas on ilmestynyt. Kerran vuodessa julkaistava opas tarjoaa talon rakentamista suunnittelevalle tietoa rakennushankkeen ja suunnittelutyön organisoimisesta sekä sopivista palveluntarjoajista.

Oppaassa töitään ja suunnitteluosaamistaan esittelee tänä vuonna viitisenkymmentä pientalosuunnitteluun erikoistunutta arkkitehtitoimistoa. Mukana on edellisvuoden tapaan asiantuntija-artikkeleita muun muassa ekorakentamisesta ja ryhmärakennuttamisesta.

Opasta jaetaan useilla rakennusalan messuilla läpi vuoden, rakennusvalvontatoimistoissa kautta maan sekä SAFAn toimistossa.

Ninna Kujala, tiedottaja, SAFA, p. 045 657 5659, ninna.kujala@safa.fi

Suomen Arkkitehtiliitto SAFA on arkkitehtien ammatillinen ja aatteellinen yhteisö sekä edunvalvoja, joka toimii aktiivisesti arkkitehtuurin ja korkealaatuisen elinympäristön puolesta. Vuonna 1892 perustetun Suomen Arkkitehtiliiton jäseninä on noin 3 100 yliopistotason tutkinnon suorittanutta arkkitehtia eli yli 80 prosenttia kaikista Suomen arkkitehdeista. Lisäksi SAFAssa on noin 600 opiskelijajäsentä.