Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Mikkelin kehitysyhtiö Miksei tempaisee käymällä 500 yrityksessä yhden päivän aikana

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Julkaistu: 13.10.2015 klo 09:46
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Mikkelin uusi kehitysyhtiö Miksei Oy tempaisee lokakuun 15. päivänä näkyvästi: yhtiön koko henkilökunta jalkautuu kaupungille ja lähialueille, ja vierailee 500 mikkeliläisessä yrityksessä. Tervehdyskäyntien tarkoitus on antaa uudelle yhtiölle kunnon startti sekä tehdä yhtiötä tunnetuksi yrityksissä Mikkelissä ja Mikkelin seudulla. Koko mittava tempaus toteutetaan yhden päivän aikana.

Jalkautuminen Mikkelin seudulle tuo kehitysyhtiön lähelle sen toiminnan tärkeintä kohderyhmää, alueella toimivia yrityksiä. Yrityksiin halutaan viedä viestiä siitä, millaisissa asioissa Miksein puoleen voi kääntyä.

– Haluamme viestiä heti alusta lähtien, miksi olemme olemassa. Olemme olemassa alueemme yrityksiä ja niiden menestystä varten, toimialasta tai koosta riippumatta. Palvelemme siis kaikkia yrityksiä, kehityspäällikkö Marjo Niittuaho-Nastolin toteaa. – Olemme myös yrittäjän linkki kaupungin suuntaan eli meihin voi olla yhteydessä, kun yrityksellä on mitä tahansa asiaa kaupungille. Suoraan yrityksille suunnattujen palveluiden lisäksi Mikkelin kehitysyhtiö Mikseillä on iso rooli yritysten toimintaympäristöjen ja Mikkelin seudun vetovoiman kehittämisessä.

Tempaus kertoo myös kehitysyhtiön tavasta toimia. Käytännönläheinen työ, aktiivinen vuorovaikutus ja ripeäotteinen tekemisen meininki kuuluvat kehitysyhtiön toimintatapoihin.

– Päivän etenemistä voi seurata Facebook-sivujemme kautta. Yrityksiin jalkautuneet tiimit päivittävät valokuvin ja tekstein yritysvierailuja verkkoon koko päivän ajan. Päivän tavoitteena on tehdä Miksei-nimeä ja meitä tunnetuksi yrityksissä, jakaa yhdessä tekemisen meininkiä. Samalla haluamme myös kuulla yritysten tarpeista sekä kerätä palautetta toiminnastamme: mitä kehitysyhtiön pitäisi tehdä tykimmin, kertoo klusterikoordinaattori Jukka Kumpusalo.

Lisätietoja

Marjo Niittuaho-Nastolin, kehityspäällikkö, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, 0440 361 615, marjo.niittuaho-nastolin@mikseimikkeli.fi

Jukka Kumpusalo, klusterikoordinaattori, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, 044 794 5694, jukka.kumpusalo@mikseimikkeli.fi

www.mikseimikkeli.fi