Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Kutsumme Sinut tutustumaan uusiin Suomessa kehitettyihin viemärisaneerausalan tuoteinnovaatioihin. Ne tulevat parantamaan urakoiden kustannustehokkuutta ja luotettavuutta kotimaassa ja kansainvälisesti.

Picote Oy

Kutsu.
Julkaistu: 09.03.2012 klo 09:30
Julkaisija: Picote Oy

KUTSU 12.4.2012

Arvoisa toimittaja

- Tuotteet lanseerataan kevään aikana samaan aikaan sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla.

Picote Oy:n tuotekehitysyksikkö Picote Solutions on kehittänyt viemärisaneerauksiin tarkoitettuja tuotteita neljän vuoden ajan. Laitteille on haettu patentteja tai mallisuojia. Picote on testannut ja kehittänyt tuotteita omassa työmaakäytössään koko kehitystyön ajan.

Korvaamattomiksi todettuja tuotteita tarjotaan kaikille putkistojen saneeraustoimijoille niin Suomessa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Tuotteet ovat ainutlaatuisia käytännöllisyytensä ansiosta. Ne mahdollistavat putkistojen saneeraustoimijoille kustannustehokkaamman sekä laadukkaamman ja luotettavamman toiminnan.

Tuotteiden sarjatuotanto käynnistyi helmikuussa, myynti ja markkinointi aloitetaan maaliskuussa.
Kansainvälinen päätapahtuma laitteiden ja työkalujen julkistukseen (tulee olemaan) ON toukokuussa Saksassa IFAT Entsorga-messuilla. Se on maailman johtava vesi- ja viemärialan tapahtuma. Messujen kävijämäärä vuonna 2010 oli 110 000 henkilöä 185 eri maasta. Tapahtumassa oli 2 730 näytteilleasettajaa.
Suomessa tuotteet ovat esillä syksyn FinnBuild-messuilla.

Aika:         Torstaina 12.04.2012 klo 9.00 – 11.00
Paikka:     Picote Oy, Urakoitsijantie 8, Ölstenin teollisuusalue, Porvoo
Ohjelma:  Tervetuliaissanat ja aamupala – Katja Lindy-Wilkinson, markkinointijohtaja, Picote Oy
                 Tuoteinnovaation kehittämistarina – Mika Lokkinen, toimitusjohtaja, keksijä Picote Oy
                 Tuotteet töissä – Mika Lokkinen, Picote Oy
                 Toiminnan rahoitusmekanismi – Katja Lindy-Wilkinson, Picote Oy
                 Tuotteiden jälleenmyynnin näkymät – Riitta Virtanen, Trelleborg Pipe Seals

Lämpöisesti tervetuloa!
Mika Lokkinen
Toimitusjohtaja, keksijä
Picote Oy Ltd
mika.lokkinen@picote.fi

Linkki osoitteeseen: http://g.co/maps/gu3yf

RSVP: tilaisuuden järjestelyiden vuoksi uma@markkinointiviestintahuuto.fi viimeistään tiistaina 10.4.2012.

Picote – putket pitää rakenteita rikkomatta

Tuotekehitysyksikkö Picote Solutions kuuluu omana liiketoiminta-alueena Picote Oy Ltd:hen. Picote Solutions tarjoaa putkistojen saneeraustoimijoille laajan valikoiman laadukkaita ja kustannustehokkaita laitteita ja työkaluja niin Suomessa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Voimakas panostus tuotekehitykseen on tehnyt Picotesta keksijäyrityksen. Jokaiselle keksinnölle on haettu patentti tai mallisuojaa.

Picote Oy Ltd:n toiminta aloitettiin vuonna 1993 Innotia Oy -nimellä. Picote-nimellä on toimittu vuodesta 2008, jolloin toimintaa ensimmäisen kerran uudistettiin. Picote keskittyy kiinteistöjen erikoissaneerauksiin; sukitukseen sekä kunnostukseen ja huoltoon. Työntekijöitä yrityksessä on 40. Liikevaihto vuonna 2011 oli 4,0 milj. euroa. Lisätietoa: www.picote.fi