Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Konetalo Bau-Met Oy:llä vahva alkuvuosi konekaupassa.

Konetalo Bau-Met Oy

Konetalo Bau-Met Oy:llä vahva alkuvuosi konekaupassa.

Julkaistu: 28.01.2014 klo 07:45
Julkaisija: Konetalo Bau-Met Oy

Lamminsivu valitsi Böcker puominosturit

Konetalo Bau-Met Oy ja tamperelainen Lamminsivu Oy ovat tehneet sopimuksen hinattavan Böcker puominosturin toimittamisesta, nosturi toimitetaan maaliskuussa ja sopimus sisältää option neljälle lisäkoneelle. Böcker on edelläkävijä ja omaa vuosikymmenien kokemuksen hinattavista nostureista, tämä helpotti päätöstä, kertoo toimitusjohtaja Vesa Lamminsivu. Markkinoilla on tilaus uudelle konetyypille, Böcker puominosturi voidaan vuokrata loppukäyttäjälle ilman kuljettajaa ja käyttösovelluksia on runsaasti mm. julkisivu-, lasi- ja hirsitaloasennukset sekä iv-konehuoneet ja nosturin käyttö on mahdollista rakennuksen katolla tai kerrosholveilla, Lamminsivu jatkaa.

Pirkanmaan Asennustekniikalle Böcker puominosturi ja Niftylift kuukulkija

Konetalo Bau-Met Oy on toimittanut tamperelaiselle Pirkanmaan Asennustekniikalle hinattavan Böcker puominosturin sekä Niftylift kuukulkijan. Böcker puominosturi on erittäin tehokas julkisivuasennuksissa ja parantaa kilpailukykyämme merkittävästi, kertoo yrittäjä Pertti Airosto. Diesel-käyttöisen 4-veto kuukulkijan työkorkeus on 21m ja sivu-ulottuma huikeat 13m täydellä korikuormalla ja laite painaa vain 6,3 tonnia, näillä ominaisuuksilla nostin on markkinoiden ehdoton ykkönen ja todella hyvä apuväline julkisivuasennuksissa, Airosto jatkaa.

Cramolle Niftylift kuukulkijoita

Cramo Finland Oy:lle toimitettiin 5 kpl Niftylift HR12NE kuukulkijoita. Akkukäyttöisen kuukulkijan työkorkeus on 12m ja sivu-ulottuma 6,1m täydellä korikuormalla, kapea nostin (1,5m) painaa vain 3,1 tonnia. Kompakti koko ja laitteen keveys olivat ratkaiseva tekijä valinnalle, nostinta voidaan käyttää kerrosholveilla, kertoo tuotepäällikkö Kai Korhonen. Asiakaspalaute nostimista on ollut positiivista, yleensä kun palautetta ei juurikaan tule, Korhonen jatkaa.

Böcker puominosturi ja Niftylift kuukulkija

Konetalo Bau-Met Oy, Toimitusjohtaja Marko Eklund,
etunimi.sukunimi@bau-met.com, 0400 221129

Konetalo Bau-Met Oy
on rakennusteollisuuden palveleva konetoimittaja, joka uskoo laatuun.
Yritys on erikoistunut rakennuskoneiden, -telineiden ja -laitteiden maahantuontiin ja myyntiin sekä jälkimarkkinointiin.
Suurimmat asiakasryhmät ovat betonielementtiteollisuus, raudoitusliikkeet, rakennuskone- ja nostinvuokraamot, rakennusliikkeet sekä rakennusalan urakoitsijat. Yrityksen vahvuus on yli 40 vuoden kokemus rakennuskoneista ja laitteista.

www.bau-met.fi