Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Exclusive Networks on uusi NetApp-jakelija Suomessa

Exclusive Networks on uusi NetApp-jakelija Suomessa

Julkaistu: 06.03.2013 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

NetApp hakee voimakasta kasvua Pohjoismaiden markkinoilta.

Helsinki, maaliskuun 5. –Exclusive Networks Finland on valittu yrityksille suunnattujen NetApp-tallennusratkaisujen uudeksi jakelijaksi Suomessa. Uusi kumppanuus auttaa jälleenmyyjiä aloittamaan palkittujen NetApp-tallennusratkaisujen myynnin entistä vaivattomammin.

– NetApp on etsinyt tapaa päästä yhä tiukemmin kiinni suomalaiseen pk-kenttään. Exclusive Networksin  markkinatieto ja tietotaito jakelusta auttavat meitä jälleenmyyntikontakteissamme ja kiihdyttämään kasvuamme Suomessa, sanoo NetAppin Suomen maajohtaja Mika Matikainen.

– NetApp vastaa tallennusvaatimuksiin, joita olemassa olevilla turvallisuus- ja infrastruktuurialan partnereillamme on. Asiakkaamme odottavat meidän tekevän yhteistyötä alan parhaiden tekijöiden kanssa, ja NetAppin myynti- ja tekninen henkilökunta vastaavat tähän tarpeeseen. Ulkoistettu jakeluketjunhallinta mahdollistaa NetAppin laajentumisen myös uusille markkinoille, Exclusive Networksin Suomen myyntijohtaja Jussi Mero sanoo.

– NetApp on erinomainen lisäys portfolioomme ja hyvin linjassa Exclusive Networksin tavoitteen kanssa kehittyä turvallisuus-, verkko-, infrastruktuuri- ja tallennusratkaisuihin erikoistuneeksi johtavaksi lisäarvotukkuriksi, Exclusive Networks Suomen toimitusjohtaja Ralf Karlsson.

Ralf Karlsson, Exclusive Networks
Email: rkarlsson@exclusive-networks.com
Mobile: +358 50 5188431

Mika Matikainen, NetApp
Email: mika.matikainen@netapp.com
Mobile: +358 40 515 3700

Exclusive Networks Group

Exclusive Networks Group tuo kasvuvaiheessa olevat globaalit teknologiayritykset Euroopan markkinoille hyödyntäen ainutlaatuista SuperVAD-jakelumalliaan. Se on erikoistunut edustamaan verkko-, infrastruktuuri-, turvallisuus- ja tallennusratkaisuja tarjoavia teknologiayrityksiä. Yhtiöllä on noin 5 000 jälleenmyyjää.

Yhtiö koostuu yhtenäisesti ohjatusta ryhmästä kansallisesti toimivia, riippumattomia ja yrittäjävetoisia bisnesyksiköitä. Se tunnetaan innovatiivisten ja uusien teknologioiden tuomisesta Euroopan markkinoille. Vuonna 2003 perustettu, nopeasti kasvanut yhtiö tukee yhteistyökumppaneitaan tarjoamalla heille muun muassa konsultointi-, markkinointi-, myynti- ja koulutuspalveluita sekä teknistä tukea.

Exclusive Networks Groupin pääkonttori on Ranskassa, ja se toimii 14 maassa, mukaan lukien Englanti, Saksa, Italia, Itävalta, Hollanti, Belgia, Espanja, Portugali, Ruotsi, Norja ja Suomi. Yhtiöllä on toimintaa myös ranskankielisessä Afrikassa.

About NetApp
NetApp is a leading provider of innovative data management solutions that simplify the complexity of storing, managing, protecting, and retaining enterprise data. Market leaders around the world choose NetApp to help then reduce cost, minimize risk, and adapt to change. For solutions that can deliver unmatched simplicity and value, visit us on the web at www.netapp.com.