Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » CHECK POINTIN UUTUUSLAITE TARJOAA YRITYKSILLE KATTAVAN TIETOTURVAN PIKKURAHALLA

CHECK POINTIN UUTUUSLAITE TARJOAA YRITYKSILLE KATTAVAN TIETOTURVAN PIKKURAHALLA

Julkaistu: 18.06.2013 klo 10:30
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Helsinki 18.6.2013 Yritysten tietoturvaratkaisujen kansainvälinen markkinajohtaja Check Point® Software Technologies Ltd on tuonut markkinoille edullisen uuden sukupolven tietoturva-alustan, jonka avulla pienikin yritys voi suojata toimintansa haittaohjelmilta, roskapostilta, tietovuodoilta ja kyberrikollisuudelta helposti, nopeasti ja kattavasti.

Appliance 600 on pieni, työpöydän kulmalle sopiva laatikko, jonka käyttöönotto ja ylläpito onnistuu ilman IT-ammattilaisen taitoja. Sen suorituskyky riittää sadan hengen yrityksen tarpeisiin.

Appliance 600 tuo alun perin suuryrityksiä varten tehdyn, laajan tietoturvan pienten yritysten ulottuville. Software Blades on Check Pointin jatkuvasti päivittyvä ja täydentyvä sarja ohjelmistomoduuleja, joita hallitaan yhdestä käyttöliittymästä. Appliance 600:ssa on valmiiksi asennettuna moduulit, jotka yrityksen tietoturvaan yleensä tarvitaan. Ratkaisu on helposti räätälöitävissä ja täydennettävissä yrityksen tarpeiden mukaan sekä tietoturvan uhkien kehittyessä.

Appliance 600 pähkinänkuoressa:

• Monipuolinen tietoturva yritysten tarpeisiin edullisesti, kolme eri mallia, hinnat alkaen noin 305 euroa

• Mukana muun muassa palomuuri, virustorjunta, roskapostisuodatus, verkko-osoitteiden suodatus (URL filtering), käyttäjien tunnistus, turvalliset etäyhteydet (VPN), hyökkäysten torjunta (IPS) sekä uusien haittaohjelmien tunnistus

• Erillistä ADSL-modeemia ei tarvita

• Yksinkertainen, helposti opittava, verkkopohjainen käyttöliittymä

• Valmiit asetukset nopeuttavat käyttöönottoa

Tarkemmat tuotetiedot:www.checkpoint.com/smb/.

Seuraa Check Pointia:

Twitter: www.twitter.com/checkpointsw

Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware

YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal

Check Point Software Technologies Finland Oy, maajohtaja Jukka Saarenmaa, p. 040 744 9531, jukka.saarenmaa@checkpoint.com

Check Point Software Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.CheckPoint.com) on maailman johtava internetin turvallisuuden asiantuntija, joka tarjoaa asiakkailleen tinkimättömän suojan kaikenlaisia tietoturvauhkia vastaan vähentäen tietoturvan monimutkaisuutta ja alentaen sen kokonaiskustannuksia. Check Point on ollut alan edelläkävijä patentoituun tekniikkaan perustuvasta Firewall-1-palomuuuristaan lähtien. Tällä hetkellä Check Point kehittää innovaatioita Software Blade -arkkitehtuurin pohjalta tarjoten joustavia ja yksinkertaisia ratkaisuja, jotka voidaan räätälöidä vastaamaan täsmällisesti minkä tahansa organisaation turvallisuustarpeita. Check Point on alan ainoa palveluntarjoaja, joka ylittää teknologian ja näkee turvallisuuden liiketoimintaprosessin osana. Check Point 3D Security turvaa yrityksen tietovarannot yhdistämällä ainutlaatuisella tavalla ihmiset ja tietoturvakäytännöt sekä niiden valvonnan. Näin tietoturvatoiminnot saadaan vastaamaan organisaation liiketoiminnan tarpeita. Check Pointin asiakkaina on kymmeniä tuhansia eri kokoisia yrityksiä, mukaan lukien kaikki Fortune- ja Global 100 -yritykset. Check Pointin palkitut ZoneAlarm-ratkaisut suojaavat miljoonia kuluttajia tietomurroilta, vakoiluohjelmilta ja identiteettivarkauksilta.