Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Ääriolosuhteiden kaapelit

Ääriolosuhteiden kaapelit

Julkaistu: 27.11.2014 klo 09:59
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

UNITRONIC® ROBUST laajentaa Lapp Groupin kaapelivalikoimaa matalataajuisen tiedonsiirron kaapeleissa uutuudella, jonka erittäin kestävä vaippamateriaali soveltuu käytettäväksi erityisen vaativissa ympäristöissä. Materiaali kestää useita kemikaaleja, otsonia, UV-valoa ja säänvaihtelua standardien EN 50396 ja HD 605 S2 mukaisesti. Kaapeli sopii erityisesti käytettäväksi työstökonevalmistuksessa, kemianteollisuudessa, terveydenhoitotekniikassa, pesuloissa, autopesukoneissa, kompostointi- ja jätevesilaitoksissa sekä maatalouskoneissa.

Tarjolla on kolme eri rakennetta:
- ilman häiriösuojaa
- häiriösuojattu ja parikierretty
- häiriösuojattu versio.

Teollisuuden Ethernet-verkoissa Lapp laajentaa tuotevalikoimaa PROFINET-sovelluksiin. Tarjoamme kustannustehokkaasti koko järjestelmän tuotteet mukaan lukien ETHERLINE®-kuparijohtimet ja HITRONIC®-valokuitukaapelit sopivilla liittimillä, tarvikkeilla sekä palveluilla.

Lapp on optimoinut ÖLFLEX® SERVO -tuotealuetta ja uusi kiinteän asennuksen moninormituote ÖLFLEX® SERVO CY 719 korvaa kaksi aiempaa tyyppiä. Standardoitujen materiaalien käytöllä on päästy lähemmäs Lean-tuotantoa ja johdineristemateriaali minimoi ei-toivottuja vuotovirtoja häiriösuojaan. Asiakkaat saavat paremman tuotteen kilpailukykyiseen hintaan. Valikoima kattaa kaikki sovellukset ja on yhteensopiva tunnettujen servomoottorivalmistajien tuotteiden kanssa.

Tietoja Lapp Groupista:

Lapp Group on saksalainen kaapeli- ja liitäntätekniikan tuotemerkkien ja integroitujen ratkaisujen johtava toimittaja. Tuotevalikoimassa ovat vakiomuotoiset ja erittäin taipuisat kaapelit, teollisuusliittimet, asiakaskohtaiset järjestelmäratkaisut, automaatiotekniikka ja robotiikkaratkaisut tulevaisuuden älykkäisiin tehtaisiin sekä tekniset tarvikkeet. Lapp Groupin ydinliiketoiminta sijoittuu koneenrakennus- ja tehdastekniikan sektorille. Muita avainalueita ovat elintarviketeollisuus sekä energia- ja mobiilisektorit.

Tietoja SKS Automaatiosta:

SKS Automaatio on johtava teollisuuden automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja Suomessa. Yhtiö on osa SKS Groupia, joka on perustettu vuonna 1924. SKS Automaatio on edustanut Lapp-tuotteita jo vuodesta 1964. Lisätietoa www.sks.fi.

SKS Automaatio Oy on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja, joka edustaa alan parhaita tuotevalmistajia. Yhtiö tarjoaa laajan tuotevalikoiman lisäksi asiakaskohtaisia kokonaisratkaisuja. Palvelun periaatteita ovat toimitusten nopeus ja laatu sekä kustannustehokkuus ja riskittömyys asiakkaalle. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2013 oli 17,6 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 30 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.