Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » A-Insinöörit siirtyy kolmeen toimialaan - Seppo Raiski, Antti Varpe ja Jarmo Kuivanen toimialajohtajiksi

A-Insinöörit Oy

Julkaistu: 25.06.2013 klo 10:28
Julkaisija: A-Insinöörit Oy

A-Insinöörit ryhmittää nykyisen liiketoimintansa kolmeen eri toimialaan, jotka ovat rakennesuunnittelu, rakennuttaminen sekä infrasuunnittelu.

Rakennesuunnittelun toimiala muodostuu A-Insinöörit Suunnittelu Oy:n, A-Insinöörit Turun Juva Oy:n sekä A-Insinöörit Porin Juva Oy:n rakennesuunnittelun palveluista. Rakennesuunnittelun toimialajohtajaksi nimitetään 1.8.2013 DI Seppo Raiski, joka jatkaa samalla A-Insinöörit Suunnittelu Oy:n varatoimitusjohtajana.

Rakennuttamisen toimiala muodostuu A-Insinöörit Rakennuttaminen Oy:stä sekä A-Insinöörit Turun Juva Oy:n ja A-Insinöörit Laskenta Oy:n sekä A-Insinöörit Porin Juva Oy:n rakennuttamisen palveluista. Rakennuttamisen toimialajohtajaksi nimitetään 1.8.2013 DI Antti Varpe, joka jatkaa samalla A-Insinöörit Rakennuttaminen Oy:n toimitusjohtajana.

Infrasuunnittelun toimiala muodostettiin jo aiemmin, kun infrasuunnittelun toimialajohtaksi nimitettiin  DI Jarmo Kuivanen 1.1.2013. Tämä toimiala muodostuu A-Insinöörit Suunnittelu Oy:n tie-,  silta-  ja geosuunnittelupalveluista sekä A-Insinöörit Geotesti Oy:n  maastotutkimuspalveluista.

Rakennesuunnittelun ja rakennuttamisen toimialajohtajien nimitykset astuvat voimaan 1.8.2013. Kaikki toimialajohtajat raportoivat A-Insinöörit –konsernin vt. toimitusjohtaja Heikki Käköselle.

- Tällä muutoksella haluamme selkeyttää toimintaamme ja palvelutarjontaamme. Nämä nyt päätetyt muutokset tukevat liiketoimintastrategiamme toteuttamista. Yhtiöllä on hyvä asema kaikilla kolmella toimialalla ja tavoitteemme on jatkossakin kasvattaa ja laajentaa näitä toimialoja, kertoo vt. toimitusjohtaja ja A-Insinöörit hallituksen puheenjohtaja Heikki Käkönen. - Tällä kehitystoimenpiteellä pystymme paremmin huomioimaan toimintaympäristössämme tapahtuvat muutokset. Meillä on erittäin kattava palvelutarjonta ja vahva ammatillinen osaaminen. Haluamme varmistaa myös jatkossa sen, että palvelumme ovat entistä lähempänä asiakasta. Siirtyminen toimialoihin vahvistaa asiakastuntemustamme ja pystymme keskittymään toimialojen ominaispiirteisiin ja panostamaan kehittämiskohteisiin. Samalla kirkastamme omistajien, hallituksen ja johdon rooleja konsernissamme, kiteyttää Käkönen muutosta.

Lisätiedot: Konsernin vt. toimitusjohtaja Heikki Käkönen, puh. 0400 834 198 tai heikki.kakonen@ains.fi

Lue lisää toimialajohtajista osoitteessa www.ains.fi

A-Insinöörit on voimakkaasti kasvanut rakennuttamisen, rakennesuunnittelun ja infrasuunnittelun konserni. A-Insinöörejä on jo yli 400 alansa erikoisasiantuntijaa. Toiminnan perustana ovat asiakkaiden tarpeet ja jokaisen hankkeen tavoitteena on asiakkaan tyytyväisyys. A-Insinöörit haluaa olla taitava ja turvallinen kumppani ja samalla toimintatavoiltaan inhimillinen ja sitoutunut.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki