Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » A-Insinöörit on päässyt hyvälle kasvu-uralle Satakunnassa

A-Insinöörit Oy

A-Insinöörit on päässyt hyvälle kasvu-uralle Satakunnassa

Julkaistu: 24.02.2014 klo 12:58
Julkaisija: A-Insinöörit Oy

Aamupalatarjoilulla ja muilla henkilökuntaeduilla haetaan lisää potkua henkilöstön viihtyvyyteen ja rekrytointiin

Keväällä 40 vuotta täyttävä A-Insinöörit Porin Juva Oy on kasvattanut viime vuosina vakaasti liikevaihtoaan Porin talousalueella. Vauhdin uskotaan kiihtyvän, kun A-Insinöörit Porin Juva Oy fuusioituu sisaryhtiöönsä A-Insinöörit Suunnittelu Oy:öön 28. helmikuuta 2014.

Fuusioitumisen yhteydessä A-INSINÖÖRIT –konsernissa olevia hyväksi koettuja toimintatapoja otetaan käyttöön Porin yksikössä. ”Aloitamme aamupalatarjoilun 1.3.2014 alkaen. Tämä käytäntö on ollut vuosikausia käytössä mm. Espoon ja Tampereen toimipaikoissa ja se on saanut erittäin hyvää palautetta henkilöstön keskuudessa”, kertoo Porin yksikönjohtaja Jari Kivelä.

Alkukesästä 2014 Porin toimistossa tullaan tekemään myös laajennus. Tilojen suunnittelussa huomioidaan mahdollisimman hyvin henkilöstön toiveet. Suunnittelutyötä tehdään paljon mallintamalla ja ryhmissä, mikä näkyy myös uusissa tilaratkaisuissamme. Tilaa tarvitaan, koska jatkossa uskon rekrytointitahtimme vain kiihtyvän, kun lähdemme tarjoamaan alueelle kaikkia A-INSINÖÖRIT-palveluita”, Kivelä jatkaa.

A-Insinöörit Porin Juvan pitkäaikainen toimitusjohtaja Pauli Hällfors siirtyy eläkkeelle rakennesuunnittelun ja toimitusjohtajan tehtävistä kevään 2014 aikana. Hällfors jatkaa kuitenkin vielä arvokasta työuraansa A-Insinöörien Porin rakennuttamisen hanke- ja kehitystehtävissä.

Lisätietoja: Jyrki Keinänen, toimitusjohtaja, puh. 0207 911 701, jyrki.keinanen@ains.fi tai
Jari Kivelä, yksikönjohtaja, Pori, puh. 0207 911 769, jari.kivela@ains.fi

A-Insinöörit yrityksenä

A-INSINÖÖRIT on voimakkaasti kasvanut rakennuttamisen, rakennesuunnittelun ja infrasuunnittelun konserni, joka toimii Suomessa valtakunnallisesti ja vientiprojekteissa maailmanlaajuisesti. Vuonna 2013 liikevaihto oli yli 40 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä lähes 450. A-INSINÖÖRIT-toiminnan perustana ovat asiakkaiden tarpeet ja jokaisen hankkeen tavoitteena on asiakkaan tyytyväisyys. A-INSINÖÖRIT haluaa olla taitava ja turvallinen kumppani ja samalla toimintatavoiltaan inhimil-linen ja sitoutunut. A-Insinöörien Porin yksikköä on kehitetty aktiivisesti viime vuosina mm. vahvistamalla henkilöstön tietomallipohjaista suunnittelua ja eurokoodiosaamista. Myös A-Insinöörien hyvät henkilökuntaetuudet on otettu Porissa käyttöön. Tällä kaikel-la uskotaan olevan merkittävä rooli Porin yksikön kehitystyössä ja toiminnan laajentamisessa. Porin yksikössä työskentelee tällä hetkellä 14 asiantuntijaa ja sen liikevaihto vuonna 2013 oli n. 1 milj. euroa.

www.ains.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon