Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Työpaikan ristiriidat ovat kalliita

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Työpaikan ristiriidat ovat kalliita

Julkaistu: 20.09.2013 klo 08:30
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Ihmisten hyvinvoinnin ja työn tuottavuuden kannalta on tärkeää, että ristiriidat ja loukkaantumiset käsitellään.
Tulehtuneen ilmapiirin vaikutukset näkyvät salakavalasti yksilöiden oireiluina, joista syntyy työnantajalle kustannuksia usean eri reitin kautta. Konflikti vaikuttaa työn sujuvuuteen, sitoo energiaa ja valtaa arvokasta aivokapasiteettia. Tutkimusten mukaan yritysten esimiehet ja johto käyttävät lähes neljäsosantyöajastaan konfliktien selvittelyyn, kertoo Work Design Oy:n toimitusjohtaja, sovittelijakonsultti Saara Remes.

Työyhteisösovittelusta saadut kokemukset ovat erittäin myönteiset: SOPU -prosessi™ tarjoaa työvälineen ratkoa työyhteistyön ristiriitoja. Se on tieteellisesti tutkittu, nopea ja tehokas. Puolueeton ulkopuolinen sovittelija ohjaa prosessia, jonka lopputuloksena asianosaiset löytävät itse ratkaisun. Sovittelun jälkeen suunnataan katse tulevaisuuteen — keventynein mielin.

Lue koko artikkeli: http://bit.ly/1bdt4eS

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi