Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Tyhy-neuvoja auttaa työhyvinvointiin liityvissä asioissa

Mela

Tyhy-neuvoja auttaa työhyvinvointiin liityvissä asioissa

Julkaistu: 11.02.2016 klo 13:57
Julkaisija: Mela

Maatalousyrittäjien eläkelaitos Mela on laajentanut työhyvinvointiin liittyviä palveluita niin, että tarjolla on jatkossa myös henkilökohtaista työhyvinvointineuvontaa. Vuoden alusta Melassa on palvellut Tyhy-neuvoja, johon voi ottaa yhteyttä, jos omaan työkykyyn tai jaksamiseen liittyvät asiat mietityttävät.

Tyhy-neuvojan kanssa voi keskustella esimerkiksi työterveyshuoltoon, työkyvyn ylläpitämiseen ja jaksamiseen tai varhaiskuntoutukseen, kuten kuntoremontteihin, liittyvistä asioista.

Maatalousyrittäjät toivoneet henkilökohtaista neuvontaa
Mela tiedusteli viime keväänä maatalousyrittäjiltä millaista työhyvinvointia tukevaa toimintaa he jatkossa Melasta toivoisivat. Laajassa kyselyssä henkilökohtainen neuvonta nousi toiveissa vahvasti esiin. Mela halusi vastata tähän toiveeseen lisäämällä palvelutarjontaan henkilökohtaisen työhyvinvointineuvonnan.

Tyhy-neuvojan tavoittaa numerosta 029 435 2200 tai sähköpostitse tyhy@mela.fi. Puhelimeen Tyhy-neuvoja vastaa pääsääntöisesti virka-aikana. Sopivan soittoajan Tyhy-neuvojan kanssa voi sopia myös sähköpostitse.

Lisätietoja
Asiantuntija Märta Strömberg-Nygård, Maatalousyrittäjien eläkelaitos, puh. 040 486 0909
Työhyvinvointitiimin vetäjä Pirjo Saari, Maatalousyrittäjien eläkelaitos, puh. 0400 341 390

Mela hoitaa maatalousyrittäjien, kalastajien, poronhoitajien ja apurahansaajien lakisääteistä sosiaaliturvaa. Eläke- ja tapaturmavakuutusten lisäksi Mela vastaa maatalouslomituksesta ja työturvallisuusasioista. Melan asiakkaina on 68 000 maatalousyrittäjää, 3 000 apurahansaajaa ja 130 000 eläkkeensaajaa.

www.mela.fi