Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Tervetuloa seuraamaan keskustelua tulevaisuuden kodeista SuomiAreenaan!

Skanska Oy

Tervetuloa seuraamaan keskustelua tulevaisuuden kodeista SuomiAreenaan!

Kutsu.
Julkaistu: 07.07.2014 klo 14:45
Julkaisija: Skanska Oy

Yhteiskunnallisen keskustelun kesätapahtumassa SuomiAreenassa Porissa on tänä vuonna teemana asuminen ja ympäristö. Torstaina 17.7.2014 klo 12.15−13.30 järjestetään keskustelutilaisuus tulevaisuuden asumisesta. Keskustelun paikkana on Kauppakeskus Puuvillan työmaa osoitteessa Siltapuistokatu 14. Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen!

Mistä tulevaisuden koti on tehty -keskustelussa näkökulmia aiheeseen avataan monelta kantilta. Miten asuminen muuttuu tulevaisuudessa vai muuttuuko? Senioriasumisesta puhutaan paljon, mutta mitä se tarkoittaa? Porin kulttuurilähettiläs, näyttelijä Mari Rantasila pukeutuu ikäpukuun ja kertoo miltä tuntuu muuttua senioriksi.

Paneelikeskustelijat

• Susanna Sucksdorff, kehitysjohtaja, Skanska Kodit
  • Kauppakeskusjohtaja Pasi Välimaa, Porin Puuvilla Oy
  • Terhi Tamminen, esteettömyysasiantuntija, Avaava
  • Mari Rantasila, näyttelijä, Porin kulttuurilähettiläs ja Age Man
  • Joakim Breitenstein, Joksu-arkkitehtitoimiston perustaja
  • Jaana Simula, kulttuurijohtaja, Porin kaupunki
  • Juontajana Juha Salmi, Suomen Asuntotietokeskus
  • Mukana myös porilaisen Rakastajat-teatterin näyttelijöitä

SuomiAreena 2014 järjestetään Porissa 12.−18.7.2014. Viime vuonna SuomiAreenan tilaisuuksiin osallistui viikon aikana yli 20 000 ihmistä. Lue lisää SuomiAreenasta: www.suomiareena.fi.

Lisätietoja: Skanska Oy, Markkinointi- ja viestintäjohtaja Cristina Rinnetie-Uski, puh. 040 501 9816, cristina.rinnetie-uski[at]skanska.fi.

Skanskan peruskuvaus: Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2013 oli noin 798 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2 190.

www.twitter.com/skanskafinland

www.skanska.fi