Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Tervetuloa avoimeen keskustelutilaisuuteen vihapuheesta Tampereella la 9.4.

Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Tervetuloa avoimeen keskustelutilaisuuteen vihapuheesta Tampereella la 9.4.

Julkaistu: 07.04.2016 klo 06:00
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Avoin keskustelutilaisuus vihapuheesta Tampereella la 9.4. klo 15 ravintola Teatterikulmassa.

Tervetuloa mukaan keskustelutilaisuuteen vihapuheesta Tampereella lauantaina 9.4. klo 15 Ravintola Teatterikulmaan. Tilaisuuden järjestävät SONK ry:n puheenjohtaja Hanna Huumonen, TASY ry:n puheenjohtaja Ida Piltonen sekä kansanedustaja Sanna Marin (sd.). Tilaisuus on tarkoitettu kaikille, jotka kaipaavat avointa yhteiskunnallista keskustelua aiheesta.

Pakolaiskriisi sekä taloudellinen tilanne ovat kärjistäneet keskustelua. Ilmiönä vihapuheen yleistyminen on huolestuttava käänne yhteiskunnassa, joka on omiaan ruokkimaan pelkoa ihmisissä. Vihapuhetta on tavattavissa erilaisissa mediakanavissa, jotka asettavat suomalaisten mediakriittisyyden kovalle koetukselle. Muun muassa SONK ry:n puheenjohtajan Hanna Huumosen aloittama MV-lehden boikotointikampanja on tullut valtakunnallisella tasolla tunnetuksi.

Vastaava tapahtuma Rovaniemellä herätti laajaa kiinnostusta: http://www.lapinkansa.fi/lappi/vihapuhe-uhkaa-sananvapautta/

Tapahtuma myös Facebookisssa: https://www.facebook.com/events/250247031979749/

Toivotamme jokaisen aiheesta kiinnostuneen lämpimästi tervetulleeksi mukaaan. Tiedostusvälineet ovat tervetulleita paikalle.

Ida Piltonen
TASY ry:n puheenjohtaja