Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Taide yritysten voimavaraksi EMMAn uudessa yritysklubissa

EMMA - Espoon modernin taiteen museo

Taide yritysten voimavaraksi EMMAn uudessa yritysklubissa

Julkaistu: 04.02.2016 klo 15:44
Julkaisija: EMMA - Espoon modernin taiteen museo

EMMA - Espoon modernin taiteen museo on lanseerannut uuden EMMA PRO -yritysklubin, joka tuo taiteen positiiviset vaikutukset entistä paremmin yritysten hyödynnettäväksi. EMMA PRO antaa jäsenilleen mahdollisuuden hyödyntää taidetta monipuolisesti omassa toiminnassaan. Jäsenyys tuo mukanaan taidelähtöisiä palveluita ja etuja, jotka edesauttavat jäsenyrityksen henkilöstön hyvinvointia sekä tuovat uusia mahdollisuuksia asiakassuhteiden hoitamiseen inspiroivassa ja arvokkaassa ympäristössä.

EMMA PRO - yritysten klubi kehitettiin yhteistyössä Ratkaisutoimisto Seedin kanssa. Kehitysvaiheessa mukana oli myös joukko yrityksiä eri toimialoilta. Yrityksiä haastateltiin ja kuunneltiin, jotta yritysklubin konsepti osattiin rakentaa vastaamaan todellisen kohderyhmän tarpeita ja toiveita taidemuseoyhteistyöstä.

EMMA PRO sai ensimmäiset jäsenensä jo ennen sen lanseeraamista. Kehitysvaiheessa mukana olleet yritykset Medaffcon ja Matinkylän Huolto solmivat jäsenyytensä vuoden 2015 lopulla, kun yritysklubin varsinainen toiminta käynnistyi vuoden 2016 alusta.

Toimitusjohtaja Jarmo Hahl Medaffconista koki jäsenyyden hyväksi ratkaisuksi. “Yhteistyö EMMAN kanssa tuo meille erinomaisen mahdollisuuden näkyä hienossa ja yritysprofiiliimme sopivassa dynaamisessa ympäristössä – ja lisäksi tietysti mahdollistaa asiakastilaisuuksien järjestämisen EMMAn mielenkiintoisissa ja toimivissa tiloissa”, hän kertoo.

”Meidän asiakaskohteissamme on osakkaiden ja asukkaiden roolissa kattava otanta Suomen kansasta. On luontevaa tukea taidetta ja taiteen tekijöitä, koska taide ei jätä ketään kylmäksi. EMMAn tarjonta kattaa vaativankin asiakkaan tarpeet”, kertoo Matinkylän Huollon toimitusjohtaja Mikko Peltokorpi.

EMMA PRO – yritysten klubi palvelee jäseniään taidekokemuksilla, ohjelmalla, näyttävillä tiloilla sekä yritysten verkostolla. Jäsenet kohtaavat näyttelyidemme avajaisissa sekä yritystilaisuuksissamme. Jäsenyydellään yritykset tukevat taidetta. Viesti yrityksen vastuullisuudesta välittyy tiloissamme yli 100 000 vuosittaiselle vierailijallemme.

EMMA PRO -jäsenyystasoja on kaksi:

EMMA PRO ASSOCIATE, 1 950€ / vuosi
EMMA PRO PARTNER, 20 000 € / vuosi

Lisätietoa EMMA PROsta: www.emma.museum/emmapro

Lisätietoa EMMAn vuokrattavista tiloista: www.emma.museum/vuokrattavat_tilat

Lisätietoa EMMAn kokouspaketeista: www.emma.museum/kokouspaketit

Esa Takala, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, EMMA

Esa.takala@emma.museum, p. 043 825 0021

Tiina Hautala, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori, EMMA

Tiina.hautala@emma.museum , p. 043 8267 350

EMMA - Espoon modernin taiteen museo on yksi Suomen merkittävimmistä taidemuseoista. EMMAn näyttelytilat on jaettu Saastamoisen säätiön taidekokoelman sekä vaihtuvien näyttelyiden kesken. EMMAn kokoelma- ja näyttelytoiminta profiloituu kotimaiseen ja kansainväliseen modernismiin, nykytaiteeseen sekä designiin. EMMA sijaitsee Espoon Tapiolassa Näyttelykeskus WeeGeellä.