Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Sävellyskilpailu

Julkaistu: 12.09.2016 klo 15:36
Julkaisija: Sotaveteraaniliitto

Helsinki 12.9.2016

Sotaveteraaniliitto hakee sävellyskilpailulla uusia säveliä

Suomen Sotaveteraaniliitto järjestää avoimen, alle 35-vuotiaille suunnatun sanoitus- ja sävellyskilpailun. Kilpailun tarkoituksena on tuottaa veteraanimiehistä ja -naisista kertovia, nykyaikaan soveltuvia lauluja lapsille ja nuorille.

Sanoituksen tulee ilmentää veteraanien kunnioitusta, isänmaan rakkautta, uskoa tulevaisuuteen, positiivisuutta ja olla kansanomainen.

Sotaveteraaniliitto palkitsee kolme parasta kappaletta ja pidättää itsellään käyttöoikeuden kappaleisiin.

Kilpailuaika jatkuu 31.10.2016 asti.

Sävellyskilpailun säännöt löytyvät liiton internet-sivuilta:

Markku Seppä
markku.seppa@sotaveteraaniliitto.fi
09 6126 2012

Suomen Sotaveteraaniliitto ry on Suomen sotiin 1939–1945 osallistuneita miehiä ja naisia yhdistävä valtakunnallinen järjestö. Liitto valvoo ja parantaa sotiemme veteraanien yhteiskunnallisia etuja.

Sotaveteraanit ovat kunniakansalaisiamme. He ovat puolustaneet maamme itsenäisyyttä ja vapautta. Sotaveteraanit, heidän puolisonsa ja leskensä haluavat elää mahdollisimman pitkään kotonaan. Sotaveteraanijärjestön tehtävänä on edistää toimia, joilla veteraanien itsenäistä kotona selviytymistä parannetaan.

www.sotaveteraanit.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon