Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Pirkko Heino jatkaa Suomen Selkäliiton puheenjohtajana

Selkäliitto ry

Pirkko Heino jatkaa Suomen Selkäliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 24.11.2013 klo 12:01
Julkaisija: Selkäliitto ry

Suomen Selkäliiton syyskokous on valinnut Pirkko Heinon jatkamaan liiton puheenjohtajana. Valinta oli yksimielinen. Pirkko Heino on toiminut Selkäliiton puheenjohtajana vuodesta 2007. Hän työskentelee päätyönään Palveluyhdistys Kaseva ry:n toiminnanjohtajana Kaarinassa.

Suomen Selkäliiton syyskokous pidettiin Jyväskylässä 24.11.2013. Liiton hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Sinikka Kilpikoski Jyväskylästä, Leila Laakkonen Joensuusta ja Marjo Rinne Tampereelta. Vanhasta hallituksesta uudelleen valittiin Sirkka-Liisa Karppi Turusta ja Asta Törmälehto Kokkolasta.

Suomen Selkäliiton hallituksessa jatkavat Valto Aholainen Mikkelistä, Sirpa Heikkinen Kouvolasta, Seppo Hokkanen Heinolasta, Kimmo Rundström Oulusta ja Milla Suomi Helsingistä.

Hallituksen jäsenen toimintakausi on kaksi vuotta.

Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Kirsi Töyrylä-Aapio, puh. 040 730 2150, kirsi.toyryla@selkaliitto.fi

Suomen Selkäliitto ry

Selkäliitto on kansanterveys-, vammais- ja liikuntajärjestö, jonka tavoitteena on ehkäistä selkäoireita ja -sairauksia.
Liitto tarjoaa Käypä hoito -suositusten mukaista tietoa selän terveydestä, neuvontaa ja koulutusta.
Selkäliiton jäsenyhdistykset tarjoavat jäsenilleen eri puolella Suomea ohjattua liikuntaa, vertaistukea, luento- ja virkistystilaisuuksia ja retkiä.