Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » PHSOTEY kutsuu: hyvis.fi –sivuston esittely ja OmaHyvis-arvonnan palkintojen luovutus to 15.1. klo 9

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Kutsu.
Julkaistu: 12.01.2015 klo 10:35
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä, Lahden ja Heinolan sosiaali- ja terveyspalvelut sekä peruspalvelukeskus Oiva järjestävät hyvis.fi-sivuston esittelyn ja OmaHyvis-arvonnan palkintojen jaon to 15.1. klo 9-10 Lahden kaupungin soten tiloissa Duo 2, 6. krs Neuvotteluhuone, Aleksanterinkatu 24 B.

Tilaisuudessa projektipäällikkö Hanna Ohrimovitsch kertoo, miten hyvis-fi sivuston käyttöönotto on edennyt Päijät-Hämeessä. Hän valottaa myös sitä, mitä uusia palveluita otetaan käyttöön tämän vuoden aikana.

Tilaisuuden alussa luovutetaan kolmelle OmaHyvis -arvonnan voittajalle iPadit. Arvonta järjestettiin kaikkien viime vuonna OmaHyvis-palveluun kirjautuneiden kesken. Voittaneilta voi kysellä käyttökokemuksia uudesta sähköisestä palvelusta.

Päijät-Hämeen Hyvis on kaikkien julkisten sosiaali- ja terveydenhuollon tuottajien yhteinen julkaisu- ja asiointikanava. Peruspalvelukeskus Oiva, Lahden ja Heinolan sosiaali- ja terveyspalvelut, Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä eli Peruspalvelukeskus Aava-liikelaitos ja Päijät-Hämeen erikoissairaanhoito vastaavat yhdessä Hyviksen käyttöönotosta ja kehittämisestä.

www.hyvis.fi on julkisen sosiaali- ja terveydenhuollon verkkosivusto, josta asiakkaat ja potilaat löytävät luotettavaa, asiantuntijoiden tarkastamaa ja tuottamaa tietoa hyvinvoinnista ja terveydestä. Sivuilla voi tehdä terveystestejä, etsiä sosiaali- ja terveyspalveluita ja asioida sähköisesti. Hyviksen kautta terveydenhuollon ammattilainen voi asioida turvallisesti potilaiden ja asiakkaiden kanssa.

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki