Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Muutoksia HelsinkiMission hallituksessa

HelsinkiMissio

Muutoksia HelsinkiMission hallituksessa

Julkaistu: 16.02.2012 klo 11:51
Julkaisija: HelsinkiMissio

HelsinkiMission valtuuskunta on kutsunut hallituksen puheenjohtajaksi 1.2. alkaen toimitusjohtaja, kauppaneuvos Hannu Tonterin. Varapuheenjohtajaksi kutsuttiin Novetoksen hallituksen puheenjohtaja, valmentaja, kirjailija Tapio Aaltonen. Uutena jäsenenä hallituksessa aloitti markkinointijohtaja Caroline Lilius. Hallituksessa jatkavat Tonterin ja Aaltosen lisäksi sosiaalietiikan professori Jaana Hallamaa, toimitusjohtaja Yrjö Kopra sekä varatoimitusjohtaja Heikki Ropponen.

HelsinkiMission hallituksen puheenjohtaja Juha Laitinen menehtyi tammikuussa 2012 äkillisesti vakavaan sairauteen.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Helena Hulkko, helena.hulkko@helsinkimissio.fi; 050 582 22 11, toiminnanjohtaja Olli Valtonen, olli.valtonen@helsinkimissio.fi, 040 5005329

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön ja erityisryhmien parissa. Järjestön missiona on haastaa kaikki suomalaiset taistelemaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii pääosin pääkaupunkiseudulla noin 90 työntekijän ja yli 1600 koulutetun vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä RAY.