Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » MPS kutsuu HR-Johtaja barometrin tulosten julkistustilaisuuteen 29.1.2015. Tervetuloa!

MPS-Yhtiöt

Kutsu.
Julkaistu: 27.01.2015 klo 06:00
Julkaisija: MPS-Yhtiöt

HR-Johtajabarometri 2015

Voidaksemme tarjota ajantasaista tietoa henkilöstöjohtamisen ja henkilöstöinvestointien trendeistä vuodelle 2015, toteutimme vuosittaisen aihetta koskevan tutkimuksemme vuoden 2014 lopulla.

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan HR-Johtajabarometrin tuloksista aamiaistilaisuuteemme torstaina 29.1.2015 klo 8.30-10.30.

Ilmoittaudu mukaan osoitteeseen mps@mps.fi

Tarjolla on uunituoreita näkemyksiä suomalaisen henkilöstöjohtamisen ja henkilöstöinvestointien trendeistä tulevalle vuodelle 2015. Yhteenveto tutkimuksen tuloksista lähetetään julkistustilaisuuden jälkeen kaikille tilaisuuteen osallistuneille.

OHJELMA

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Marcus Herold, toimitusjohtaja, MPS-Yhtiöt Oy

HR-Johtajabarometri 2015 tulosten julkistus
Niilo Mäkelä, tutkimuspäällikkö, MPS Prewise Oy

Vuoden 2015 henkilöstöjohtamisen kriittisimmät menestystekijät
Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

Aamiaista on tarjolla klo 8.30 alkaen. Ohjelma alkaa klo 8.45.

PAIKKA

MPS-Yhtiöt
Paciuksenkatu 27, 4 krs.

Lämpimästi tervetuloa!