Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Lääkisvalmennus lahjoittaa ilmaisia lääketieteen valmennuskurssipaikkoja vähävaraisille nuorille

Lääkisvalmennus

Julkaistu: 17.12.2014 klo 07:41
Julkaisija: Lääkisvalmennus

Hakija, jolla on varaa maksaa valmennuskurssista on selkeästi paremmassa asemassa yliopistopaikkojen haussa. Erityisesti tämä korostuu halutuilla opiskelualoilla kuten lääketieteessä, kauppatieteessä ja oikeustieteessä. Tämän takia mahdollisuus lisätä tasa-arvoisuutta ilmaisilla valmennuskursseilla onkin herättänyt kovasti keskustelua.

Helsinkiläinen valmennuskurssijärjestäjä Lääkisvalmennus kantaa nyt kortensa kekoon lahjoittamalla ilmaisia valmennuskurssipaikkoja sellaisille lääketieteelliseen hakeville, joilla ei muuten olisi mahdollisuutta osallistua valmennuskurssille.

"Ilmaisten valmennuskurssien tarjoaminen muiden kurssien ohella on alusta asti ollut tavoitteena, mutta vasta nyt kurssien suosion kasvu on antanut siihen taloudelliset edellytykset", yrityksen perustaja ja päävalmentaja Sampo Tiensuu kommentoi. "Tänä vuonna lahjoitamme jokaista viittä LääkisTREENI-kurssillemme ilmoittautunutta kohden yhden ilmaisen kurssipaikan samalle kurssille", hän jatkaa.

Ilmaiselle valmennuskurssille pääsevät valitaan hakemuksen perusteella. Edellytyksenä hakemiselle on motivaation lisäksi se, että valmennuskurssille osallistuminen ei taloudellisista syistä johtuen muuten olisi mahdollista. Kriteerit täyttävien joukosta kurssille pääsevät arvotaan. Tarkemmat ohjeet ilmaisen kurssipaikan hakemisesta voi lukea Lääkisvalmennuksen kurssisivulta.

Lisätietoja antaa:
Sampo Tiensuu
Päävalmentaja
Lääkisvalmennus.fi
puh. 040-5015231

Lääkisvalmennus järjestää lääketieteen valmennuskursseja Helsingissä nyt kolmatta vuotta. Lääkisvalmennus erottautuu kilpailijoista panostamalla erityisesti opetusmenetelmien laatuun. Tiensuun mukaan oppilaiden tyytyväisyys kursseihin on ollut huippuluokkaa ja sisäänpääsyprosentti korkea.