Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Jouni Keronen, Silja Kosola ja Teemu Laajasalo Suomen World Visionin hallitukseen

Suomen World Vision

Julkaistu: 26.06.2014 klo 16:34
Julkaisija: Suomen World Vision

Suomen World Visionin hallitus on vahvistunut kolmella uudella jäsenellä. Uusia jäseniä ovat tekniikan tohtori ja Fortumin innovaatiotoiminnan kehitysjohtaja Jouni Keronen, lääketieteen tohtori Silja Kosola ja Kallion seurakunnan kirkkoherra Teemu Laajasalo. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Atte Korhola, Helsingin yliopiston ympäristömuutoksen professori, ja varapuheenjohtajana professori Pirjo Ståhle.

– Kosola tuo kansainvälistä osaamista lasten terveyteen. Keronen on maailmanlaajuisesti verkottunut yritysmaailmassa. Hän tietää yritysten ympäristövastuusta ja kestävästä kehityksestä sekä ymmärtää, miten pienillä asioilla voidaan vaikuttaa kehitysmaiden ihmisten asemaan, puheenjohtaja Korhola kommentoi.

Hän kehuu Laajasaloa upeaksi yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi.

– Hän on tämän hetken valovoimaisimpia mediatähtiä ja omaa laajat suhteet sekä kirkon sisällä että ulkopuolella.

Professori Atte Korhola, p. 040 536 0357, atte.korhola@helsinki.fi

Viestintäjohtaja Unna Lehtipuu, p. 043 211 3175, unna.lehtipuu@worldvision.fi

Suomen World Vision on lasten elinoloja ja oikeuksia edistävä kristillishumanitaarinen kehitysyhteistyöjärjestö ja itsenäinen osa maailman suurinta kummilapsijärjestöä. Kansainvälisesti World Visionin avun piirissä on 120 miljoonaa ihmistä. worldvision.fi