Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Invalidiliiton Kuntoutus Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Suomalaisen Työn Liitto

Invalidiliiton Kuntoutus Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Julkaistu: 24.06.2014 klo 15:27
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Invalidiliiton kuntoutus Oy:lle Yhteiskunnallinen yritys -merkin. Validia Kuntoutus (Invalidiliiton Kuntoutus Oy) on täysin Invalidiliiton omistuksessa oleva yritys. Invalidiliiton tehtävänä on edistää erityisesti fyysisesti vammaisten ihmisten toimivaa arkea, ja sitä kautta mahdollistaa vammaiselle ihmiselle itsenäinen ja hyvä elämä.

– Yhteiskunnallinen yritys-merkkiä voidaan myöntää yrityksille, joiden ensisijainen tavoite on ratkaista yhteiskunnallisia tai ekologisia ongelmia, ne käyttävät myös vähintään puolet voitostaan tähän. On ilo saada Invalidiliiton Kuntoutus mukaan tähän hyvään ja kasvavaan joukkoon, kertoo Yhteiskunnallinen yritys -merkin kehityspäällikkö Kimmo Nekkula Suomalaisen Työn Liitosta.

– Yhteiskunnallisena yrityksenä edistämme tätä tärkeää yhteiskunnallista tavoitetta ja rakennamme samalla hyvinvointia suomalaisella työllä. Panostamme myös työyhteisön hyvinvointiin, Invalidiliiton viestintäjohtaja Sinikka Rantala kertoo.

– Yhteiskunnallinen yritys -merkki kertoo mielestäni positiivisella tavalla toimintamme erityislaadusta ja arvosta koko suomalaiselle yhteiskunnalle, Rantala jatkaa.

www.validia-kuntoutus.fi

Sinikka Rantala, viestintäjohtaja, Invalidiliitto, 040 715 2235, sinikka.rantala@invalidiliitto.fi

Kimmo Nekkula, kehityspäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, 050 570 4893, kimmo.nekkula@avainlippu.fi

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta ja menestystä. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita. Vuonna 1912 perustetulla liitolla on 2414 yritys- tai yhteisöjäsentä. www.avainlippu.fi