Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Hyvän elämänpolun ainekset Lahden Messukeskuksessa

Lahden Messut Oy

Hyvän elämänpolun ainekset Lahden Messukeskuksessa

Julkaistu: 17.08.2015 klo 09:00
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Elokuun viimeisenä viikonloppuna Lahden Messukeskuksessa järjestettävä Innostu Elämästä - messutapahtuma on kolmen monipuolisen teeman kokonaisuus, joka tarjoaa eväitä energiseen syksyn aloitukseen niin lapsiperheille, aktiivisille aikuisille kuin senioreillekin. Ilo-osio on lasten ja lapsiperheiden oma maailma. Fiilis-osio koostuu aktiivista aikuista kiinnostavista teemoista; hyvinvointi, terveys, liikunta, muoti ja kauneus. Tapahtuman Onni-halliin on koottu onnelliseen ikääntymiseen liittyvää asiaa ja palveluita.

Paras arki ja riemukas viikonloppu

Innostu Elämästä –messujen kolmella ohjelmalavalla nähdään tuttuja kasvoja kertomassa omia vinkkejään parempaan elämään sekä viihdyttävää ohjelmaa kaikenikäisille. Helpon ja herkullisen arkiruoan aineksista saapuu kertomaan Fiilis-lavalle Kaappaus keittiössä –ohjelman suosittu päähahmo Kari Aihinen. Motivaatiota ja askelia parempaan hyvinvointiin tarjoaa Jutta Gustafsbergin aisaparina uudesta Supersinkkudieetti –ohjelmasta tuttu karismaattinen personal trainer Vertti Harjuniemi.

Suositun lastenpsykiatrin Raisa Cacciatoren luennolla jaetaan messuvieraille ohjeita elämänhallinnan opettamiseen. Onni-lavalla kuullaan tärkeää asiaa mm. sisäilmaongelmista, tarjotaan tukea kodin digiasioihin ja ohjeita ikääntyvän arkeen. Tapahtumassa nähdään myös tulevan syksyn muotia Fashion Unitin toteuttamissa muoti- ja stailausnäytöksissä.

Ilo-lavan ohjelma koostuu vauhdista ja musiikista. Lavalle nousevat mm. Satu Sopanen ja Tuttiorkesteri, Ville Viking sekä Nuokun Sirkus. Ilo-hallissa pääsee mm. puuhaamaan Lahden kaupungin nuorisopalveluiden toimintacornereissa, kiipeilemään kiipeilyseinällä, parkouraamaan, kuplapalloilemaan ja pyöräilemään. Tapahtumassa esitellään myös monenlaisia uusia liikuntamuotoja kaikenikäisille, mm. fustraa, lavatanssijumppaa, kuntobalettia, bailamama babya ja falun dafaa.

Ilmaiset bussikuljetukset

Innostu Elämästä -messuvieraille on tarjolla ilmainen bussikuljetus Lahden Messukeskukseen Lahden rautatieasemalta (Mannerheimintien pysäkki aseman edessä) ja Hotelli Seurahuoneen edestä.

Innostu Elämästä -messut Lahden Messukeskuksessa 29.-30.8.2015.
Avoinna lauantaina klo 10-17, sunnuntaina klo 10-16.

Lisätiedot ja aikataulut:
www.innostuelamasta.fi

Lahden Messut Oy

Pasi Rantanen

pasi.rantanen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.