Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » HelsinkiMission lehdessä Puohiniemi, Pessit ja Antti Nylen arvopohdinnoissa

HelsinkiMissio

HelsinkiMission lehdessä Puohiniemi, Pessit ja Antti Nylen arvopohdinnoissa

Julkaistu: 22.09.2011 klo 15:41
Julkaisija: HelsinkiMissio

Sosiaalialan järjestö HelsinkiMission tuorein lehti avaa juttusarjassa 2010-luvun arvonäkökulmia suomalaisten tutkijoiden, filosofin ja entisen rikollisen näkökulmista. Vapaaehtoistyön tuomasta elämänsisällöstä kertoo työttömäksi jäänyt mainosmies.

Lehden voit lukea osoitteessa http://www.e-julkaisu.fi/helsinkimissio/2011-03/

Lehdessä kerrotaan myös suomalaisinnovaation - HelsinkiMission Resonaarin Kuvionuottien - herättämästä mielenkiinnosta Kosovossa. Kuvionuotit ovat kehitysvammaisten ja oppimishäiriöisten musiikinopetukseen luotu tuloksekas menetelmä, jonka avulla nämä ryhmät voivat osallistua tavoitteelliseen musiikinopetukseen ja kokea kiinnittymistä yhteiskuntaan. Resonaarissa puhutaankin kulttuurisesta sosiaalityöstä.

Järjestön ruotsinkielisestä laajentumisesta kertoo tuore rekrytointi Liisa Melin. Nuorten kriisityön elämänhallintaa käsittelevästä debyyttikurssista ammattikorkeakoulussa kertovat Krisjourenin Charlotte Wieliczko.

Lehden voit myös tilata piia.talja@helsinkimissio.fi

Lisätietoja toiminnasta: viestintäpäällikkö Helena Hulkko, puh 050 582 22 11, helena.hulkko@helsinkimissio.fi