Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Coronaria laajentaa toimintaa Keski-Suomessa

Coronaria

Coronaria laajentaa toimintaa Keski-Suomessa

Julkaistu: 01.09.2016 klo 08:38
Julkaisija: Coronaria

Coronarian kasvu jatkuu Coronaria Hoitoketju Oy:n ostaessa osakekaupalla Keski-Suomessa toimivan mielenterveyskuntoutujien ja kehitysvammaisten asumispalveluita tarjoavan Louna Care -konsernin. Kokonaisuuteen kuuluvat emoyhtiö Louna Care Oy ja tytäryhtiöt Palvelukoti Lounatuuli Oy, Suolahden Palvelukoti Oy sekä Joterplan Oy.

Coronarian tuottamat terveys- ja hyvinvointipalvelut ovat kotimaisia ja meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu -tunnus.

Louna Care on tunnettu ihmiskeskeisestä, virikkeellisestä palvelusta sekä aktiivisesta alan kehittämisestä. Palvelukodit Lounatuuli, Lemmikki, Tukiasunnot, Könnilä ja Pelapuu tarjoaa kodinomaisia ja yhteisöllisiä asumispalveluja. Palvelukodit sijaitsevat Äänekoskella, Suolahdella ja Saarijärvellä rauhallisilla asuinalueilla, joissa luonto, palvelut ja tavallinen arkielämä ovat lähellä.

Yrityskauppa ei vaikuta nykyiseen henkilöstöön, ja kokenut henkilökunta jatkaa samoissa tehtävissä ja toimipaikoissa tarjoten jatkossakin laadukkaita palveluita. Louna Care -konsernissa työskentelee noin 40 ammattilaista.

“Jatkamme innolla Louna Care -konsernin monipuolista ja vakiintunutta toimintaa. Meille on todella tärkeää tarjota asukkaillemme kaikissa hoivakodeissamme Onni-konseptimme mukaisesti aktiivista, yhteisöllistä ja turvallista arkea. Louna Caren toiminta sopii palveluntarjontaamme erinomaisesti”, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Arto Lamberg.

Arto Lamberg

Liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut
arto.lamberg(a)coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen yli 1500 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, kotihoitopalvelut, kuntoutus ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Koska Coronarian tuottamat palvelut ovat kotimaisia ja olemme kotimainen yritys, meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus