Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » AtCare Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Suomalaisen Työn Liitto

AtCare Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Julkaistu: 10.03.2015 klo 13:19
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Helsingistä lähtöisin olevalle AtCare Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkin käyttöoikeus. @Care parantaa mielenterveyspalveluita innovatiivisten nettipalveluiden avulla. Yhtiön julkistama Vapaatajat.fi - verkkopalvelu nopeuttaa ja helpottaa psykoterapeutille pääsyä.

Yhteiskunnallinen yritys -merkki voidaan myöntää yrityksille, joiden ensisijainen tavoite on ratkaista yhteiskunnallisia tai ekologisia ongelmia ja ne käyttävät myös vähintään puolet voitostaan tähän. Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen yritys -merkki auttaa tunnistamaan nämä yritykset luotettavasti.

- @Care perustettiin heti alkujaan yhteiskunnallisen yrittäjyyden periaatteille ja merkki kertoo sitoutumisestamme vastuulliseen liiketoimintaan. Toimintamme perustana onkin yksinkertainen periaate – auttaminen. Olemme henkilökohtaisestikin törmänneet siihen, kuinka vaikeata voi olla löytää apua kun sitä tarvitsee. Kynnys hakea apua mielenterveysongelmiin on korkea ja haluamme madaltaa sitä kehittämällä fiksuja ratkaisuja, jotta ihmiset saavat apua kun he sitä tarvitsevat, yhtiön perustaja Henri Valvanne kertoo.

Yrityksen Vapaat Ajat -verkkopalvelu on saanut aikaisemmin tunnustusta Mikkelin kaupungilta Arkea helpottavat digitaaliset ratkaisut –kilpailussa, jossa se palkittiin kilpailun Suorahankintapilotit sarjassa.

- Yhteiskunnalliset yritykset osoittavat, että yrityksillä on kykyä ratkoa aikamme pieniä ja suuria ongelmia. Yhteiskunnallinen yrittäminen on kannattavaa ja nämä yritykset toimivat hyvien arvojen puolesta: yhteiskunnallinen yritys tekee hyvää ja jakaa hyvää. On hienoa saada AtCare mukaan Yhteiskunnallisen yritysten kasvavaan joukkoon Brand Manager Niina Ollikka Suomalaisen Työn Liitosta toteaa.

www.vapaatajat.fi/psykoterapia

Henri Valvanne, Toimitusjohtaja, AtCare Oy, 040 169 0916, henri.valvanne@atcare.fi

Niina Ollikka, Brand Manager, Suomalaisen Työn Liitto, 040 674 8773, niina.ollikka@avainlippu.fi

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta ja menestystä. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita. www.suomalainentyo.fi