Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Uusi ultramariini Muurame -kalusteissa – Habitare 2016

Muurame Oy

Uusi ultramariini Muurame -kalusteissa – Habitare 2016

Julkaistu: 01.09.2016 klo 08:10
Julkaisija: Muurame Oy

Ruokailutilan Mup -vitriinit ja -senkit tulevat vahvasti esille syksyn uutuusvärissä, ultramariinin sinisenä. Muurame-osastolla ahead 6g111 näet lisäksi, kuinka ruokailutilan ja olohuoneen kalusteet liittyvät toisiinsa. Onko tässä nykyajan pirtti?

Ultramariinin sininen on syksyn uutuusväri. Tämä samettisen pehmeä maalipinta on miellyttävä koskettaa ja sopii erinomaisesti yhdistettäväksi Muuramen vaalean tammen kanssa. Uusissa 104 ja 208 cm leveissä X-malliston Mup-kaapistoissa on yhtenäiset kansi- ja pohjalevyt. Tarjolla on useita vaihtoehtoja, runkomateriaaleina ovat ultramariinin sininen, tammi tai valkoinen. Uusilla saranoilla varustetut lasiovet saa joko kirkkaina tai etsattuina. Kaappien sisälle voi tilata LED-valonauhan korostamaan vitriinissä olevia esineitä ja luomaan tunnelmaa. Jalustaksi voi valita 15 tai 28 cm korkeat viistojalat (valkoinen tai kuparinväri) tai 15 cm korkeat lattajalat (mattahopea).

Onko entisajan pirtti tullut jäädäkseen? Yhä useammassa uudessa asunnossa ruokailu yhdistyy olohuoneeseen kuten aikoinaan pirteissä. Messuosastolla Muurame esittelee nyt modernin ja harmonisen kalusteratkaisun ruokailu-olohuoneeseen. Yhtenäinen muotokieli ja yhteensopiva mitoitus niin pöydissä (Viisto ruoka- ja sohvapöydät) kuin myös säilytyskalusteissa (Moduli, Mup, Ikoni, X) tarjoavat erinomaisen lähtökohdan sisustajalle. Kannattaa lisäksi muistaa, että professori, sisustusarkkitehti Pirkko Stenrosin suunnitteleman modulaarisen järjestelmän ansiosta Muurame-kalusteet ”skaalautuvat tilan ehdoilla”, jolloin ne sopivat niin pieneen kuin suureenkin tilaan.

Lisätiedot: Myynti- ja markkinointijohtaja Jan Eklund, p. 050 4093 509, jan.eklund@muurame.com

Muurame

Jokainen Muurame-tuote, niin uusi kuin vanhakin, noudattaa 50-luvulla kehitettyä mittajärjestelmää. Muurame-malliston suunnittelusta vastaa modulaarisen muotoilun edelläkävijä, sisustusarkkitehti ja professori Pirkko Stenros. Muurame-säilytyskalusteet koostuvat keskenään yhteensopivista elementeistä, joita voi täydentää tarpeen mukaan. Design-klassikoiksi muodostuneet Kaksonen- ja Kolmonen-laatikostot ovat olleet tuotannossa aina 50-luvulta lähtien. Muurame-kalusteet valmistetaan Suomessa ja myydään verkkokaupassa sekä valtuutetuilla jälleenmyyjillä.

www.muurame.com