Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Uusi suomalainen kodin spa -brändi toi markkinoille uudenlaisia ja laadukkaita lasten pyyhkeitä

LuinSpa

Julkaistu: 22.12.2015 klo 17:00
Julkaisija: LuinSpa

Suomalaisen kodin spa -tuotteisiin erikoistunut LuinSpa toi markkinoille tyylikkäitä ja näppäriä pyyhkeitä vauvoille ja pienille lapsille. Korvahupullisissa viitta- ja ponchopyyhkeissä haluttiin panostaa ennen kaikkea pehmeyteen, käytettävyyteen ja pitkäikäisyyteen. LuinSpan tyylin mukaisesti myös lasten pyyhkeisiin tuotiin skandinaavisen harmoniset värit perinteisistä lasten pyyhkeistä poiketen.

LuinSpan perustajat Mari Luodes ja Noora Mustajärvi kiinnittivät huomiota siihen, että lapsille tarkoitetut pyyhkeet ovat pääosin värikkäitä ja kuvioitu kaikenkirjavilla autoilla tai hahmoilla. Lisäksi vauvapyyhkeitä käytetään niiden koon ja muodon vuoksi vain vauvavuotena. LuinSpa suunnitteli vauvoille ja pienille lapsille kaksi pyyhemallia, jotka ovat sisustuksellisen kauniita ja näppäriä.

LuinSpa viittapyyhe sand

LuinSpan viittapyyhe ja ponchopyyhe säilyvät käytössä pitkään

LuinSpan vauvapyyhkeeseen lisättiin kunnolla kokoa, jotta vauvan voi kietaista pehmeään pyyhkeeseen lämpimään kylvyn jälkeen. Nepparin ansiosta pyyhe säilyy käytössä näppäränä viittapyyhkeenä jopa 5-vuotiaaseen asti. Lasten ponchopyyhe puolestaan on kätevä vaihtoehto vilkkaalle lapselle. Ponchopyyhe tarvitsee vain sujauttaa lapsen päälle, jolloin se kuivattaa ja lämmittää vauhdissa. Molemmissa pyyhemalleissa on huppu ja suloiset nallekorvat.

LuinSpa Ponchopyyhe

LuinSpan pyyhkeillä on Ökö-tex sertifikaatti

LuinSpa halusi, että lasten pyyhkeet ovat pehmeitä ja ihania pienen lapsen iholle. Kaikki LuinSpan pyyhetuotteet on valmistettu 100 % puuvillasta. LuinSpan pyyhkeiden erityinen pehmeys saavutetaan tuotantomenetelmällä, joka estää puuvillakuitujen kiertymisen. LuinSpan Ökö-Tex-sertifitoitujen pyyhkeiden valmistuksessa ei ole käytetty ihmisille tai ympäristölle vaarallisia aineita.

Lisätiedot:

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi

LuinSpa on toukokuussa 2015 markkinoille lanseerattu suomalainen kylpyhuoneen tekstiilien laatubrändi, jonka missiona on tuoda spa-fiilis jokaiseen kotiin. Suomen suhteellisen stabiileilla pyyhemarkkinoilla on tilaus uudelle, nykyaikaiselle ja korkealaatuiselle ”homespa”-brändille, joka keskittyy vastaamaan kuluttajien tarpeeseen voida hyvin ja rentoutua kotona. Kuten myös LuinSpan slogan sen ytimekkäästi sanoo: your home – your spa.

LuinSpa pyyhetuotteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu Turkissa parhaista puuvillakuiduista menetelmällä, joka tekee kankaasta erittäin muhkean, pehmeän, imukykyisen sekä kuitenkin keveän. LuinSpa pyyhekangas ei siis ole varastokangasta, vaan se kudotaan tilauksesta sovittujen laatuvaatimusten mukaisesti vain LuinSpata ja ennen kaikkea asiakkaita varten.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon