Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Uusi kostea wc-paperi antaa miellyttävän raikkaan ja puhtaan tunteen

Lotus Pehmopaperit

Uusi kostea wc-paperi antaa miellyttävän raikkaan ja puhtaan tunteen

Julkaistu: 12.09.2016 klo 10:19
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus lanseeraa uuden tuotteen, jonka avulla henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen on entistä helpompaa. Kostea wc-paperi yhdessä tavallisen wc-paperin kanssa antaa raikkaan ja puhtaan tunteen. Lotus kostea wc-paperi on hellä iholle, sillä se on parabeeniton ja dermatologisesti testattu.

Lotuksen tekemässä kyselyssä jopa 35 prosenttia vastanneista kertoi, että he eivät tunne itseään riittävän puhtaaksi vessassa käynnin jälkeen.* Lotus on kehittänyt tähän tarpeeseen uuden hygieniaratkaisun, kostean wc-paperin. Lotuksen kostea wc-paperi mahdollistaa helpon kaksivaiheisen puhdistuksen, jonka avulla saa entistä raikkaamman ja puhtaamman olon.

Kostea wc-paperi on tarkoitettu käytettäväksi yhdessä kuivan wc-paperin kanssa. Ensin käytetään kuivaa wc-paperia ja sen jälkeen kosteaa, eikä ihoa tarvitse kuivata jälkikäteen. Kosteassa wc-paperissa on sopiva määrä kosteutta, mikä tekee siitä riittävän tehokkaan puhdistusta varten. Kostean wc-paperin voi hävittää biojätteen mukana, kompostoida tai huuhtoa kuivan wc-paperin mukana.

”Olemme ylpeitä, että pystymme tarjoamaan innovatiivisia hygieniaratkaisuja kuluttajille. Kuluttajat saavat kokea täysin uudenlaisen puhtauden ja raikkauden tunteen. Jo vuosikymmenten ajan Lotus on ollut merkittävä osa suomalaisten jokapäiväistä elämää, mikä on mahdollista jatkuvan tuotekehityksemme ansiosta”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Lotuksen kostea wc-paperi on erityisen hellä iholle. 37 prosenttia Lotuksen kyselyyn vastanneista koki, että heillä on herkkä iho ja 90 prosenttia haluaa suojella ihoaan ärsytykseltä.* Lotus kostea wc-paperi on dermatologisesti testattu ja pH-arvoltaan ihoneutraali. Kostea wc-paperi on valmistettu 100-prosenttisesti luontoperäisestä kuidusta ja se on biohajoava.

Lotus kosteaa wc-paperia on myynnissä kolme eri varianttia. Pure on hajusteeton, Delicate Rose ja Fresh Cucumber ovat miedosti hajustettuja. Yhdessä paketissa on 42 arkkia ja tuotteen suositushinta on noin 1,95 euroa. Tuotteet ovat saatavilla hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa elokuusta lähtien.

*Tutkimuslähde: SCA:n oma tutkimus

Tuote- ja fiiliskuvia voit ladata tästä linkistä.

Lisätiedot:
Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot ja kuvat:
Susanna Nipuli
Hill+Knowlton Finland Oy
susanna.nipuli@hkstrategies.com

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa.