Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Twist&Help – Tee hyvä vääntö! Bosch mukaan Roosa nauha –kampanjaan

Robert Bosch Oy

Twist&Help – Tee hyvä vääntö! Bosch mukaan Roosa nauha –kampanjaan

Julkaistu: 27.09.2010 klo 12:42
Julkaisija: Robert Bosch Oy

Bosch osallistuu vuoden 2010 Roosa nauha yhteistyöhön Twist&Help -kampanjallaan. Kampanjatuotteena on rajoitettu erä IXO Vino -lahjapaketteja, jotka sisältävät monikäyttöisen akkuruuvinvääntimen sekä viinipullonavaajan. Bosch lahjoittaa jokaisesta loka-marraskuun aikana myydystä IXO Vino -lahjapaketista 2 €:a Syöpäsäätiölle suomalaiseen rintasyöpätutkimukseen.

Bosch osallistuu vuoden 2010 Roosa nauha yhteistyöhön Twist&Help -kampanjallaan. Kampanjatuotteena on rajoitettu erä IXO Vino -lahjapaketteja, jotka sisältävät monikäyttöisen akkuruuvinvääntimen sekä viinipullonavaajan.  Bosch lahjoittaa jokaisesta loka-marraskuun aikana myydystä IXO Vino -lahjapaketista 2 €:a Syöpäsäätiölle suomalaiseen rintasyöpätutkimukseen.

Boschin IXO-akkuruuvinväännin on ollut markkinoilla jo vuodesta 2003, mutta aiemmin sitä ei ole ollut saatavana viinipulloadapterilla. Akkuruuvinväännin itsessään on kevyt ja kompakti, mutta koostaan huolimatta siitä löytyy tarvittavaa voimaa yleiseen ruuvauskäyttöön. Boschin IXO -lahjapaketti palvelee niin arkea kuin juhlaa.

Tarkemmin Boschin Twist&Help -kampanjaan pääsee tutustumaan 29.9.2010 alkaen, jolloin kampanjasivusto avataan osoitteessa www.twisthelp.fi. Sivustolta löytyy tietoa tuotteesta sekä tarkasti sen jälleenmyyntipisteet. Lisäksi sivustolla pääsee osallistumaan kilpailuun, jonka voittajalla on mahdollisuus päästä laulaja Veeti Kallion keikalle.

Lisätietoja: Viestintä- ja PR-päällikkö Hanna Räisänen, 010 480 8225, hanna.raeisaenen@fi.bosch.com

Bosch-yhtymä on maailman johtavia teknologiatuotteiden ja  palveluiden toimittajia. Ajoneuvo- ja teollisuustekniikkaa, kulutustarvikkeita sekä rakennusteknisiä tuotteita valmistavan yhtymän vuoden 2009 liikevaihto oli 38,2 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli runsaat 275 000 työntekijää. Yhtymä käsittää Robert Bosch GmbH:n sekä sen noin 300 tytäryhtiötä noin 60 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin kasvun perusta. Bosch käyttää tutkimukseen ja kehitykseen yli 3,5 miljardia euroa vuodessa ja hakee vuosittain noin 3 800 patenttia. Tuotteidensa ja palvelujensa avulla Bosch parantaa elämänlaatua ja tarjoaa innovatiivisia ja hyödyllisiä ratkaisuja.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Bosch-yhtymän taloudellinen riippumattomuus ja yrittäjänvapaus perustuvat poikkeukselliseen omistusrakenteeseen, jonka ansiosta yhtiö kykenee toteuttamaan merkittävät investointinsa ja kantamaan yhteiskunta- ja ympäristövastuunsa perustajansa Robert Boschin hengessä. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Yritystoiminnan omistajuustoiminnoista huolehtii säätiö. Jäljellä olevat osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.
Lisätietoja: www.bosch.fi