Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Tunnelmalliset talvituotteet IKEA-tavarataloissa

IKEA Oy

Tunnelmalliset talvituotteet IKEA-tavarataloissa

Julkaistu: 01.10.2014 klo 13:39
Julkaisija: IKEA Oy

Syksy on tullut ja sen mukana talven ja joulun tuotteet IKEA-tavarataloihin. Joulu ja etenkin siihen valmistautuminen tarjoavat mainion tilaisuuden viettää aikaa yhdessä rakkaimpien kanssa. Valmistelut kannattaa aloittaa hyvissä ajoin. Mitä jos tänä jouluna olisikin lasten vuoro päättää, miltä joulu kotona näyttää? Joulumalliston koristeilla, kynttilöillä ja ihanilla tekstiileillä on helppo rakentaa kotiin lämmin joulutunnelma, jossa viihtyy koko perhe – unohtamatta sukulaisia ja ystäviä.

Joulutorit ovat avoinna kaikissa tavarataloissa lokakuun puoliväliin mennessä.

Luovaa joulunodotusta!

Ystävällisin terveisin,

Kirsi, Annika ja Veera

IKEA Viestintä