Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Sytytä juhlamieli Gladen kanssa - Uutuus! Velvet Tea Party

Glade

Sytytä juhlamieli Gladen kanssa - Uutuus! Velvet Tea Party

Julkaistu: 09.09.2015 klo 08:52
Julkaisija: Glade

Sytytä juhlamieli Gladen kanssa!

Uusi kausituoksu Velvet Tea Party

Ilmanraikastinten markkinajohtaja (Nielsen Päivittäistavaraostot Suomessa 2014) Glade tuo kaksi kertaa vuodessa markkinoille vuodenaikaan sopivan kausituoksun. Talven 2015-2016 kausituoksu on mausteinen ja hedelmäinen Velvet Tea Party. Kausituoksua on saatavilla rajoitettu erä.

Tutkimusyhtiö Koplan (2013) tekemän tutkimuksen mukaan sisustustuoksut ovat arjen luksusta. Raikkaan tuoksuiseen kotiin on mukava tulla ja kutsua vieraita. Tuoksun valintaan vaikuttaa tuoksun raikkaus, voimakkuusaste, luonnollisuus, tehokkuus, kesto ja peittävyys. SC Johnsonin tekemän tutkimuksen (2013) mukaan lähes 70 % eurooppalaisista kuluttajista suosii talvella mausteisempia ja täyteläisempiä tuoksuja kuin keväällä.

Velvet Tea Party on iloinen, huoleton, lämminhenkinen ja inspiroiva tuoksu. Glade haluaa innostaa kuluttajia kerääntymään ystäviensä seuraan ja juhlimaan yhdessä läpi talven juhlasesongin. Itämaistyyppisestä tuoksusta löytyy mausteisia, hedelmäisiä ja puisia vihahteita. Latvatuoksussa on raikasta klementiiniä. Sydäntuoksussa erottuu luumu ja musta tee. Pohjatuoksu muodostuu myskistä, meripihkasta, riisimaidosta ja praliinista.

Tuotevalikoima ja ohjevähittäishinnat:

Glade Velvet Tea Party kynttilä

Perinteinen Glade-tuoksukynttilä. OHV 4,50 €

Glade Velvet Tea Party & Vanilla 2in1 kynttilä

Kerrostuoksukynttilä, jossa mukana vaniljaa. OVH 6,00 €

Glade Velvet Tea Party Air & Fabrics –aerosoli

Ilmaan suihkutettava raikastin, joka sopii myös tekstiileille. Poistaa ikävät tuoksut kodin tekstiileistä ja vaatteista sekä raikastaa huoneilman. OVH 4,00 €

Saatavuus: Kynttilät ovat saatavilla hyvinvarustetuista päivittäistavarakaupoista syyskuusta ja aerosoli lokakuusta 2015 alkaen niin kauan kuin tavaraa riittää.

Lisätietoja ja tuotenäytteet: Terhi Lahti, tuotepäällikkö, puh. (09) 4765 0274, terhi.lahti@transmeri.fi

Kuluttajatiedustelut: Kuluttajapalvelu puh. 0800 92 299, arkisin klo 13–15

Gladen tuotevalikoimaan kuuluu ilmanraikastimia ja tuoksukynttilöitä. Glade-tuotteet sopivat kodin jokaiseen huoneeseen – raikastamaan tarvittaessa, päivittäiseen jatkuvaan raikastukseen tai luomaan tunnelmaa. Glade-tuotteet ovat osa SC Johnson -tuoteperhettä. Suomessa SC Johnson -tuotteita myy ja markkinoi Oy Transmeri Ab. Transmeri palvelee suomalaista kauppaa maahantuomalla ja markkinoimalla kuluttajille tuttuja tuotemerkkejä, kuten OFF!, Raid, MrMuscle, Weetabix ja Alpen sekä luksuskosmetiikkaa, kuten Chanel ja Guerlain.