Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Syksyn Habitare-uutuudet

Julkaistu: 04.08.2016 klo 07:00
Julkaisija: Finsoffat

Habitare uutuudet Tuohi ja Kaarna

Suomalaisen sohvatehtaan syksyn uutuudet ovat Tuohi ja Kaarna. Malleissa on moderni sohvan keveyttä korostava design, jota tehostavat korkeat kartionmuotoiset jalat. Tuohi on muodoiltaan selkeän suoralinjainen ja Kaarnassa on kauniisti sivullepäin kaartuvat käsinojat ja selkätyynyt.

Sohva asiakkaan toiveiden mukaan

Tuohi- ja Kaarna-sohvat valmistetaan ostajan mieltymysten mukaan. Uusista malleista on saatavana 2-ist., 2,5-ist., 3-ist. sohva, divaani, kulmasohva ja tuoli. Jos perusmoduulimitoista ei löydy sopivan kokoista, niin sohva valmistetaan tarvittaessa mittojen mukaan. Sohvan verhoilun asiakas voi valita sadoista erilaisista kangas- tai nahkavaihtoehdoista. Jalkasarjasta on valittavana useita eri värejä. Finsoffat on sohvien erikoisliike, joka myy, markkinoi ja valmistaa Suomessa asiakkaan toiveiden mukaan räätälöityjä sohvia.

Suomessa valmistettu laatutuote

Finsoffat-sohvat valmistetaan Suomessa yrityksen omalla Keravan tehtaalla. Tuotteiden valmistuksessa käytetään ainoastaan tarkkaan valittuja laadukkaita materiaaleja. Tuohen ja Kaarnan istuimissa käytetään  kylmävalutyynyjä, joille myönnetään 10 vuoden kimmoisuustakuu ja sohvan runko valmistetaan massiivipuusta/koivuvanerista, jolle myönnetään 15 vuoden runkotakuu.

Suomalainen perheyritys Finsoffat on valmistanut sohvia jo yli 40 vuotta. Nykyisin yrityksen toimitusjohtajana toimii Jarmo Honkanen, yrittäjä toisessa polvessa. Yrityksen menestys pohjautuu asiantuntevaan palveluun ja laajaan omaan sohvamallistoon, jota voi tarvittaessa räätälöidä toiveiden mukaan.

Finsoffat/Jarmo Honkanen 040 732 4971

Originaalikuvat:
Finsoffat/Kaisa Eklund 050 571 9027

Finsoffat perheyritys perustettiin jo vuonna 1970. Aluksi se toimi Huonekaluvalmistamo Martti Honkasen nimellä Tuusulan Kellokoskella. Finsoffat nimen yritys otti käyttöön 1990-luvun alkupuolella. Nykyään perheyrityksen toimitusjohtajana toimii Jarmo Honkanen yrittäjä toisessa polvessa. (kuva Jarmo Honkanen) Finsoffat on erikoistunut sohvien suunnitteluun, valmistamiseen ja myyntiin. Yrityksen vahvuudet ovat hyvä asiakaspalvelu ja sohvien oma tuotanto jonka ansiosta sohvat voi räätälöidä toiveiden mukaan.